At lukke et kapitel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

otlitrom

SussieThyssen skriver:

En lille tåre trillede lige her.

Tillykke med jeres mirakel..og sikke en smuk afslutning.

Kærligst
Sussie

Tak, Sussie. Vi synes han er den smukkeste afslutning på kampen, hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

otlitrom

Mor til 2, snart 3 skriver:

kunne ikke lade være med at fælde en tåre.. er så glad på jeres verden og håber alle de andre som kæmper med det må afslutte med det mirakel i fik, som vi andre tager forgivet..

Meget smukt skrevet

Jeg ved ikke, om I der bliver naturligt gravide tager børn for givet. Det tror jeg såmænd ikke. Men jeg tror taknemligheden er en anden, ikke nødvendigvis større, når man har været i behandling..

Vi er bare lykkelige Og tak!

Anmeld

26. august 2011

otlitrom

AnneH skriver:

Skønt indlæg

Og hvor er han dejlig. Glæder mig til at jeg kan lave et ligende indlæg.

Dog tager vi tit kørerturen mod klinikken, da vi har været i behandling på Skejby og vores scanninger også foregår derude og den ligger lige op af klinikken. Men det er underligt. Nu skal vi bare gå til venstre i stedet for højre.

Tillykke med guldklumpen

Vi har ikke skulle samme sted hen, og det er jeg egentlig glad for. Hvorfor ved jeg ikke... Vi kom vel bare videre på en måde. Men tja.. Havde vi skullet samme sted hen, så havde det jo bare været sådan, og ikke noget vi havde tænkt nærmere over.

Dit lignende indlæg er tættere på en nogensinde

Anmeld

26. august 2011

otlitrom

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Århhh  Tror sjældent et indlæg har fået mig til at fælde en tårer.  Hvor er han dog lækker, og hvor er jeg glad på Jeres vegne,

Jeg vil glæde mig over hver eneste behandlingskapitel der må blive lukket over tid. Og hvor jeg dog ønsker det for alle herinde og de derude som ikke har fundet vores gruppe. 

Man kan ikke fjerne mindet om behandlingen, stemningen, tårerne, fortvivlelsen eller mørket.

Men vi kan noget helt særligt os i denne gruppe, vi kan rejse os gang på gang - også for hinanden. Og vi gør det. 

Det var meget smukt skrevet, Alexis!

Anmeld

26. august 2011

otlitrom

celkt skriver:

tuder også lige lidt her...

Livet er så stort , - og for os, der kommer nemt til miraklet, er det nok ikke helt til at forstå hverdag, hvor meget I andre må igennem for at opleve det samme.

Tak fordi du viste mig det igen, - det får også mig til at værdsætte mine mirakler så meget højere... :-)

Velbekom!

Jeg glæder mig over at mange ikke skal gå igennem det samme som vi. Men det er rart, at vi der skal igennem det kan dele med hinanden - og give "i andre" indsigt i hvad der foregår. Jeg håber med tiden at behandlingstabuet forsvinder.. Jeg skammer mig i hvert fald på ingen måde!

Anmeld

26. august 2011

otlitrom

Kruse90 skriver:

Skønt indlæg der fik mig til at tudbrøle.
Jeg håber inderligt at vi snart kan gøre det samme.

Han er virkelig et lille vidunder.
Er glad for at det lykkedes for jer søøde

Jeg venter spændt på at dit kapitel lukkes. Jeg håber Ikke det varer længe!

Anmeld

26. august 2011

otlitrom

Nessie skriver:

Smukt

Der er lige præcis mange tanker og følelser knyttet til behandlingen, graviditeten og også efterfølgende.

Men jeg vil så sige, at her knap 2 år efter at vores mirakel kom til verden, så er meget af det "glemt", det føles i hvert fald ikke så slemt mere, og ventetiden og alle trængslerne er det hele værd.

I denne gruppe er der stærke kvinder, det er rigtigt når de siger at modgang gør stærk, for man bliver kun stærkere af at være i behandling, selv om det er en hård tid at komme igennem.

Jeg tror helt klart også tankerne omkring procesen ændres, og det bliver nemmere at tænke tilbage på.. Det mærker vi jo allerede nu!

Og ja, man bliver stærk af kampen, både personligt og i sit forhold.. Synes jeg!

Anmeld

26. august 2011

blomst84

Sikke et smukt indlæg, fik en tåre i øjet, og hold da op en lækker lille dreng i har fået ud af hele forløbet

Anmeld

26. august 2011

otlitrom

ønskebarn74 skriver:

Tudbrøler over det smukke indlæg!!! 1000 tak søde!!! Totalt håb vagt her... Håber at gøre dig kunsten efter!!!

Anmeld

26. august 2011

otlitrom

Lisbeth1985 skriver:

Hvor er det dejligt at høre om nogle, der er på den anden side af behandlingshelvede Det giver en god portion mod og håb til at fortsætte, selvom det til tider er rigtig hårdt!

Og endnu engang tillykke med guldet - skøn er han

Jeg er glad for det kan give håb, og dt ikke føles som en der vifter med en forbudt chokoladebar foran øjnene, hvor vreden og misundelsen vækkes. Det var i hvert fald ikke meningen!

Min hensigt var at vise, at det kan lykkes og mirakler sker! Jeg håber I må opleve det samme!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.