Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2009

Diana...

stumpen-89 skriver:

Men min leder siger noget andet ?

Så din leder mærkelig har man meldt sig rask så man rask og kan tage ud og handle hvis det det man vil og især hvis det er din fridag så kan de være lige glade...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2009

stumpen-89

Så din leder mærkelig har man meldt sig rask så man rask og kan tage ud og handle hvis det det man vil og især hvis det er din fridag så kan de være lige glade...

Det er bare mærkeligt.. Hun er ellers rigtig sød. Men nu har jeg jo ikke hørt det fra min leder.. kun min vejleder..

Anmeld

13. januar 2009

Becks

stumpen-89 skriver:

Hvornår må man tage ud og handle, efter man har været syg.. Altså man ringer og melder sig rask om morgen. Må man så først gå ud dagen efter, eller på dagen?
Hvad mener I?

Håber I forstår

Jeg har netop været til samtale med min chef om det samme... For jeg var blevet set i netto af min chef... Vi bor i samme by og handler de samme steder...
Jeg ligger pt syg med stress, og har gjort det i 3½ uge og har stadig 3 uger tilbage af min sygemelding... Jeg prøvede og forklare hende, at for det første så bor jeg alene, skal da ikke sulte i flere uger fordi jeg er sygemeldt, og kan da heller ikke bede folk om at handle ind for mig hver dag...
Og selvom jeg boede sammen med én, så ville jeg da stadig gå ud og handle hvis jeg følte for det... Det er kun sundt at komme ud og få frisk luft...

Knus

Anmeld

14. januar 2009

Christinahr

Jeg synes altså der er forskel på om man bliver set i fakta efter mælk og brød eller i rosengårdcentret hvor man jo primært shopper alt andet andet end mad. Jg havde nok valgt ikke at tage i centret hvis jeg havde ligget syg, selvom jeg evt havde meldt mig rask

Anmeld

14. januar 2009

stumpen-89

Jeg har netop været til samtale med min chef om det samme... For jeg var blevet set i netto af min chef... Vi bor i samme by og handler de samme steder...
Jeg ligger pt syg med stress, og har gjort det i 3½ uge og har stadig 3 uger tilbage af min sygemelding... Jeg prøvede og forklare hende, at for det første så bor jeg alene, skal da ikke sulte i flere uger fordi jeg er sygemeldt, og kan da heller ikke bede folk om at handle ind for mig hver dag...
Og selvom jeg boede sammen med én, så ville jeg da stadig gå ud og handle hvis jeg følte for det... Det er kun sundt at komme ud og få frisk luft...

Knus

Altså du skal da have mad?

Anmeld

14. januar 2009

stumpen-89

Jeg synes altså der er forskel på om man bliver set i fakta efter mælk og brød eller i rosengårdcentret hvor man jo primært shopper alt andet andet end mad. Jg havde nok valgt ikke at tage i centret hvis jeg havde ligget syg, selvom jeg evt havde meldt mig rask

Det er måske rigtigt nok.. men min kæreste blev ved med at sige, at jeg sagtens kunne komme ud, skulle jo alligevel på arbejde dagen efter.. og stadig, jeg havde jo en fridag.. fordi jeg skulle arbejde weekend

Anmeld

14. januar 2009

jolu

Der er ikke nogen som skal bestemme hvad tid, hvornår eller noget som helst andet som du vælger at gøre i dit liv, uagtet at du var syg.

Din arbejdsgiver har INGEN som helst ret til at kalde dig til samtale på det grundlag!

Har været tillidsmand i et par år, og souchef, så ved hvad jeg taler om. Gå du ud og handel, så meget du lyster!

Anmeld

14. januar 2009

stumpen-89

Der er ikke nogen som skal bestemme hvad tid, hvornår eller noget som helst andet som du vælger at gøre i dit liv, uagtet at du var syg.

Din arbejdsgiver har INGEN som helst ret til at kalde dig til samtale på det grundlag!

Har været tillidsmand i et par år, og souchef, så ved hvad jeg taler om. Gå du ud og handel, så meget du lyster!

Uuuh.. det var dejligt at læse

Men, aldrig om jeg gør det mere.. Så må jeg bare blive hjemme, om det er vigtigt eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.