Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2009

Kvindemin

Mebach skriver:

Enig.
Men det ville være med én eller anden form for dårlig samvittighed, og et kæmpe ønske om IKKE at møde kolleger/chef!

Enig med dig.
Handles skal der jo.
Selvom det ikke er rart med maveinfluenza, som jeg ligger med lige pt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2009

Mormilla

stumpen-89 skriver:

Hvornår må man tage ud og handle, efter man har været syg.. Altså man ringer og melder sig rask om morgen. Må man så først gå ud dagen efter, eller på dagen?
Hvad mener I?

Håber I forstår

Fordi man er syg kan man jo godt tage ud og handle!!! Du skal jo ha noget at spise... Det er noget andet hvis du skal ud og købe tøj eller noget i den stil...
Men mad skal man jo ha! Man kan jo ikke sige dagen før man bliver syg, at man skal ha handlet ind fordi jeg bliver syg i morgen

Anmeld

13. januar 2009

Heidi.

fam.4xc skriver:

jo men man har måske en mand der ku hjælpe eller en svigermor

Det er bare ikke lige alle der har den mulighed.. desværre.. og inden jeg fik mand og børn handlede jeg selvom jeg var syg.

Anmeld

13. januar 2009

Heidi.

Mebach skriver:

Enig.
Men det ville være med én eller anden form for dårlig samvittighed, og et kæmpe ønske om IKKE at møde kolleger/chef!

Ja selvfølgelig ville man have dårlig samvitighed..

Anmeld

13. januar 2009

stumpen-89

Jeg havde ikke dårlig samvittighed, eftersom jeg havde meldt mig rask og jeg havde en fridag..

Anmeld

13. januar 2009

Diana...

stumpen-89 skriver:

Jeg havde ikke dårlig samvittighed, eftersom jeg havde meldt mig rask og jeg havde en fridag..

det jo os noget andet så, så har du jo meldt dig rask...

Anmeld

13. januar 2009

stumpen-89

Men min leder siger noget andet ?

Anmeld

13. januar 2009

louisepigen23

hvis jeg er syg en dag og jeg om aftenen føler at jeg har det bedre, kan jeg ikke se det store problem i at gå ud hvis der er noget man skal have købt... det er selvfølgelig noget andet hvis man så heller ikke kommer dagen efter pga sygdom... men når du ligefrem har fridag, rager det i princippet ikke din leder eller evt. kolleger, hvad du laver.. det er desværre tit sådan at folk blander sig i mere end de burde...

Jeg ville ikke tage det så tungt, det kan være at din leder bare havde en dårlig dag...

knus Louise

Anmeld

13. januar 2009

stumpen-89

hvis jeg er syg en dag og jeg om aftenen føler at jeg har det bedre, kan jeg ikke se det store problem i at gå ud hvis der er noget man skal have købt... det er selvfølgelig noget andet hvis man så heller ikke kommer dagen efter pga sygdom... men når du ligefrem har fridag, rager det i princippet ikke din leder eller evt. kolleger, hvad du laver.. det er desværre tit sådan at folk blander sig i mere end de burde...

Jeg ville ikke tage det så tungt, det kan være at din leder bare havde en dårlig dag...

knus Louise

Ja lige præcis, det samme mener jeg.
Og Ja, selvfølgelig skal man så også tage på arbejde, dagen efter.
Håber du har ret

Anmeld

13. januar 2009

stumpen-89

Tak for alle jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.