Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.853 visninger
27 svar
0 synes godt om
13. januar 2009

stumpen-89

Hvornår må man tage ud og handle, efter man har været syg.. Altså man ringer og melder sig rask om morgen. Må man så først gå ud dagen efter, eller på dagen?
Hvad mener I?

Håber I forstår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2009

fam.4xc

hos os melder man sig rask kl 12 dagen før man har tænkt sig at komme og ik allerede om morgenen så ku man jo lige så godt være kommet...

Men ja efter 12 ville jeg gå på gaden...

Anmeld

13. januar 2009

lonemus

fam.4xc skriver:

hos os melder man sig rask kl 12 dagen før man har tænkt sig at komme og ik allerede om morgenen så ku man jo lige så godt være kommet...

jeg vil sige det samme

Lone

Anmeld

13. januar 2009

Heidi.

stumpen-89 skriver:

Hvornår må man tage ud og handle, efter man har været syg.. Altså man ringer og melder sig rask om morgen. Må man så først gå ud dagen efter, eller på dagen?
Hvad mener I?

Håber I forstår

Ville altså tage ud og handle selvom jeg var syg... Man skal jo spise og drikke.

Anmeld

13. januar 2009

eliasogmor

Heidi-Godsk skriver:

Ville altså tage ud og handle selvom jeg var syg... Man skal jo spise og drikke.

det vil jeg også sige...

Anmeld

13. januar 2009

fam.4xc

Heidi-Godsk skriver:

jo men man har måske en mand der ku hjælpe eller en svigermor

Anmeld

13. januar 2009

stumpen-89

Det samme hos os, at vi skal melde os rask kl. 12.
Så tog mig og min kæreste i rosengårdscentret, fordi jeg skulle købe en gave til min søster.. Og fordi min kæreste sagde, at jeg gerne måtte gå ud, når jeg havde meldt mig rask, Havde faktisk også fri, den dag, Så i dag var jeg til vejleder samtale og får den i hovedet, at jeg var blevet set.. Og vores leder var møg sur på mig..

Anmeld

13. januar 2009

Diana...

Heidi-Godsk skriver:

Ja det vil jeg os sige, der er jo forskel på at være på arbejde og lige gå ned og handle og så det sundt og komme ud og få noget frisk luft når man er syg.

Anmeld

13. januar 2009

Honningblomst

Handle ind er da ikke noget man må, men noget man skal....jeg har lige handlet ind og føj hvor var det skidt med influenza, men mad skal vi da have...

Anmeld

13. januar 2009

Rasmine

Heidi-Godsk skriver:

Enig.
Men det ville være med én eller anden form for dårlig samvittighed, og et kæmpe ønske om IKKE at møde kolleger/chef!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.