Hvad fanden er der galt med min datter?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Hej

Det er en hård situation og stå i, mangel på søvn er hårdt både for mod og barn. 

Jeg er nød til og spørge da du ikke skriver om i har været ved læge, men har i fået målt ørerne? altså om der er væske i? Hun kan sagtens have væske uden og have mellemørsbetændelse, det har min Nicoline - dog er hun ikke så plaget af det at hun ikke kan sove. 

Har hun problemer med maven, mad el andet? 

Gir hun tegn til at hun er søvning? Og har du prøvet og putte hende ca 15 min før. 

Jeg vil mene at når hun er under 1 år har hun som du selv siger behov for søvnen, det er vigtig for udviklingen jo. Men snak med din SP og læge om det, hvis du ikke allerede har gjort det. 

Kæmpe kram herfra 

Ja, ørerne blev undersøgt for en måneds tid siden og de var fine Det var nemlig også min tanke da min store er ørebarn så jeg er meget obs på hendes.

Vi skal til 1 års undersøgelse på onsdag, så må vi lige få dem tjekket igen

Tak for kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Loa

Anonym skriver:

De lyder meget ens ja, bortset fra at min datter heller ikke vil sove om aftenen, overhovedet

Det lyder vildt mærkeligt. Hun MÅ jo have et søvn behov...... Spurgt en læge?

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Det lyder vildt mærkeligt. Hun MÅ jo have et søvn behov...... Spurgt en læge?

Nej, men jeg må vist hellere tage det op til hendes 1 års undersøgelse på onsdag

Anmeld

26. august 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Hun sover derovre ja...

Tja, måske må jeg sande at hun så ikke skal sove herhjemme selvom jeg synes det lyder HELT vildt, især fordi hin jo er træt. Vugger eller går jeg med hende, ligger hun bare og kigger på mig. Går jeg fra barnevognen, brokker hun sig men falder til sidst i søvn.

Hvis hun bare gerne vil hvile og det er nok for hende, hvad så med at ligge/sidde i sofaen og kigge tegnefilm med hende? Eller bare ligge og putte med en dyne.. Så får hun da slappet lidt af. Og det samme med dig

Håber du finder ud af det

Anmeld

26. august 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Min datter er snart 1 år. De første tre måneder var hun nem, sov og spiste godt.

Men især det sidste halve år, er det vendt fuldstændig! Jeg elsker hende men er SÅ frustreret over hende

Hun vil ikke spise ret meget, nærmest intet. Det er uanset hvad det er.
Hun kan slet ikke aktivere sig selv og hænger konstant på armen og kun hos mig, også selvom der er andre.

Hun sover nærmest ikke. Hvis hun tager en lille lur fx fra 9-9.30, så sover hun bare ikke mere resten af dagen. Hun er UMULIG at få til at sove. Jeg kan sidde hos hende i 2 timer og hun lukker bare ikke øjnene! Jeg må derfor, meget imod min vilje, lade hende skrige sig selv i søvn til hver lur. Jeg behøver ikke hug omkring dette, hun skriger ikke i flere timer, max 10 min og det er den ENESTE måde hun falder i søvn.
Hun vågner 2-3 gange hver nat og kan kun ammes i søvn!!

Åhh, det lille væsen frustrerer mig og gør mig så ulykkelig fordi jeg føler mig virkelig utilstrækkelig og som en kæmpe fiasko!

Hvad er der galt med hende?

Øv en træls situation!
Hvis jeg var dig ville jeg droppe nat amningen. Det vil være en kamp et par dage men jeg tror hun vil sove bedre om natten og hvis hun sover godt om natten kan det være hun også vil sove bedre om dagen. Og hun vil muligvis også spise bedre

Du skal ikke være nervøs for at hun ikke har tager på. Det gjorde min søn heller ikke. Men han voksede stadig men fordi han var så aktiv holdt han vægten. (han var måske også godt i stand )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.