Kay skriver:
at vi er (måske til den tid var) igang med PB og havde brug for hjælp til det...
ved ikke om du kan huske hende der var inde og skrive om et tv program???
vi har meldt os... trode aldrig jeg skulle melde mig til sådan noget... men vi skal prøve filmes...
For det første rigtig mange gange velkommen i denne gruppe. Som de andre skriver, den er ikke sjov at være medlem af, men når det nu er, så er der nogle rigtig skønne kvinder herinde, der alle er klar med støtte og gode råd når man mest har brug for det.
Derudover ville jeg lige skrive SEJT GÅET, at I har meldt jer til programmet. Jeg ville ønske, jeg havde modet og overskuddet til det, da jeg tror det kommer til at hjælpe og sætte fokus på netop tabuet, som der er omkring det ikke at kunne blive gravide.

Håber selvfølgelig du bliver gravid inden.
Mht de dumme kommentar, så er det bare en træls situation. De fleste i vores omgangskreds kender vores situation, og det har hjulpet på det. Også fordi, dem der ved det ofte går ind og spiller buffer, hvis nogle kommer med en dum kommentar.....men de kan stadig komme. Jeg har faktisk en enkelt gang - hvor jeg var virkelig hormonella - svaret " vi gør faktisk det bedste vi kan, men det er jo ikke lige let for alle, skal vi nu tage din skilsmisse op, eller skal vi bare stoppe med at bore i hinandens privatliv "
Lidt pinligt, for ved jo godt folk ikke spørger for at være onde, men det gør bare så ondt og det virker som et angreb, også kommer man til at forsvare sig - nogle gange på en ikke så fin måde.
Det blev et langt velkommen

Anmeld