Update på grædefærdig :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

Han var fantastisk, ingen tvivl der ..
Jeg bliver nød til at prøve, selvom det ikke er det jeg ønsker
Og klogere, og msåke tage min forholdsregler

Det er ikke det, du ønsker, men beslutningen om, at jeres forhold er slut, er allerede taget. Det er så op til dig at komme videre og få det bedste ud af det. For din egen skyld...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

det er bestemt ikke nemt, men når han har taget valget om at være kold og kynisk overfor dig, så giver du bare igen.. han skal ikke have nogen former for chance for at gøre dig trist, eller undskylde ( sikkert uden at mene det)

Ja nemlig. Må være stærk nu!!!

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Det er ikke det, du ønsker, men beslutningen om, at jeres forhold er slut, er allerede taget. Det er så op til dig at komme videre og få det bedste ud af det. For din egen skyld...

Det er nemlig det, og skal videre .. jeg gider nemlig ikke finde mig i den behandling, og han skal ikke bare  'lege' med mig

Anmeld

25. august 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Ja nemlig. Må være stærk nu!!!

nemlig og du er uden tvivl altid velkommen til at skrive både her på baby men også en pb hvis du mangler opbakning

du kan sagtens komme oven på det fjols, det kræver "bare" tid og styrke.. vær stærk for dit barn og for dig selv, og luk ham ikke ind i dit liv igen, ikke en gang som ven. Dét fortjener han ikke en gang

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

nemlig og du er uden tvivl altid velkommen til at skrive både her på baby men også en pb hvis du mangler opbakning

du kan sagtens komme oven på det fjols, det kræver "bare" tid og styrke.. vær stærk for dit barn og for dig selv, og luk ham ikke ind i dit liv igen, ikke en gang som ven. Dét fortjener han ikke en gang

Tusinde mange tak

Ja kan jeg, er bare så svært. Men skal være stærk for min søn. Jeg skal være glad osv. Havde ellers fået en overskuds pil idag, så fik ordnet nogle ting, efter et par dage i kuldkælderen på grund af ham også

Anmeld

25. august 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Tusinde mange tak

Ja kan jeg, er bare så svært. Men skal være stærk for min søn. Jeg skal være glad osv. Havde ellers fået en overskuds pil idag, så fik ordnet nogle ting, efter et par dage i kuldkælderen på grund af ham også

var da så lidt

og ja når der er børn i huset er man desværre nødtil at være stærk, for de forstår jo ikke altid hvorfor mor græder.

men det er kun godt at du kan holde dig igang med andre ting

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

var da så lidt

og ja når der er børn i huset er man desværre nødtil at være stærk, for de forstår jo ikke altid hvorfor mor græder.

men det er kun godt at du kan holde dig igang med andre ting

Det er det fantastiske ved at have et barn, så har jeg en grund til at glemme ham, og tænke på min søn, prøve at være glad for hans skyld!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.