Update på grædefærdig :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Han fester vel ikke fra morgen til aften. Ellers må han lægge den i en kuvert og så i din brevsprække. Du kan så stille hans ejendele uden for hans dør.

Problemet er, at det nu er ham, der styrer. Det er ham, der bestemmer, hvornår nøglen skal afleveres og hans grej hentes. Det gør, at du sidder i venteposition, og det gør det bare endnu værre. Vil du ovenpå lidt hurtigere, så må du tage beslutning om, hvordan og hvornår tingene skal foregå.

Sådan!

Jeg véd det godt jeg er for blød hvad det angår. Store idiot. Jeg føler mig dum og naiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

twinboys

sender lige et kram og så glem du da det fjols

Anmeld

25. august 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

Jeg véd det godt jeg er for blød hvad det angår. Store idiot. Jeg føler mig dum og naiv

Det kan da godt være, du er lidt naiv, men man behøver ikke at være dum af den grund.

Find styrken indeni dig selv og lad ham ikke trampe på dig mere! Giv slip på 'offer-rollen' og tag sagen i egen hånd!

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Det kan da godt være, du er lidt naiv, men man behøver ikke at være dum af den grund.

Find styrken indeni dig selv og lad ham ikke trampe på dig mere! Giv slip på 'offer-rollen' og tag sagen i egen hånd!

Ja er jeg .. men tror på det bedste i folk, og skal man ikke altid, men han virkede overhovedet ikke sådan, og han tog sig af min søn.

Jeg prøver! Kan kun blive stærkere af det her

Anmeld

25. august 2011

jydeinden

som flere af dem skriver burde du sige til ham, at hvis han vil have sine ting så kan han finde dem udenfor din dør på det og det tidspunkt, og så kan han smide din nøgle ind ad postkassen. der er ingen grund til at give ham en grund til at træde på dig.

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

sender lige et kram og så glem du da det fjols

Mange tak
Jeg skal prøve.

Anmeld

25. august 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

Ja er jeg .. men tror på det bedste i folk, og skal man ikke altid, men han virkede overhovedet ikke sådan, og han tog sig af min søn.

Jeg prøver! Kan kun blive stærkere af det her

Han kan da sagtens være en god fyr på nogle måder, selvom han lige nu ikke er god for dig.

Fedt at du er frisk på at vende situationen til noget positivt!

Forhåbentligt kan du lære noget af det, og du vil blive klogere, stærkere og mindre naiv.

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

som flere af dem skriver burde du sige til ham, at hvis han vil have sine ting så kan han finde dem udenfor din dør på det og det tidspunkt, og så kan han smide din nøgle ind ad postkassen. der er ingen grund til at give ham en grund til at træde på dig.

Det er bare svært at være så 'kold'. Det er jeg så dårlig til  Men burde jeg, så det mig der har styringen

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Han kan da sagtens være en god fyr på nogle måder, selvom han lige nu ikke er god for dig.

Fedt at du er frisk på at vende situationen til noget positivt!

Forhåbentligt kan du lære noget af det, og du vil blive klogere, stærkere og mindre naiv.

Han var fantastisk, ingen tvivl der ..
Jeg bliver nød til at prøve, selvom det ikke er det jeg ønsker
Og klogere, og msåke tage min forholdsregler

Anmeld

25. august 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Det er bare svært at være så 'kold'. Det er jeg så dårlig til  Men burde jeg, så det mig der har styringen

det er bestemt ikke nemt, men når han har taget valget om at være kold og kynisk overfor dig, så giver du bare igen.. han skal ikke have nogen former for chance for at gøre dig trist, eller undskylde ( sikkert uden at mene det)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.