Update på grædefærdig :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.551 visninger
26 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Anonym trådstarter

Ja .. så er det vidst slut. Han åbnede ikke døren, da jeg kom forbi. Så skrev jeg om han havde fået fat i en låne tlf. da den anden fucked up, han skulle hele tiden skrive pindkode. Han skrev at det havde han, også spurgte jeg hvad han lavede og han så tv. Hvorfor fanden kan han så ikke åbne?!
Og også spurgte jeg om han havde min nøgle, og det havde han, og ville komme med den i næste uge, + han ville hente sin skraber + skum.
Så nu går jeg ud fra, at det er fuldstændigt slut  store fede idiot. Hvad med at gøre det på en ordenlig måde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

lisesp83

Du får lige et  herfra, og er enig, sikke en barnlig måde, at afslutte jeres forhold på.

Anmeld

25. august 2011

Majobitten

25. august 2011

Frk.S

Ja, det er godt nok barnligt.

Han er ikke værd at spilde tid og tårer på. Ved godt det er nemmere sagt end gjort, hvis du er vild med ham.

Men du har fortjent bedre. Ud og finde en der behandler dig ordentligt.

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

lisesp83 skriver:

Du får lige et  herfra, og er enig, sikke en barnlig måde, at afslutte jeres forhold på.

Det er bare overhovedet ikke okay
Og tusind tak

Anmeld

25. august 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

Ja .. så er det vidst slut. Han åbnede ikke døren, da jeg kom forbi. Så skrev jeg om han havde fået fat i en låne tlf. da den anden fucked up, han skulle hele tiden skrive pindkode. Han skrev at det havde han, også spurgte jeg hvad han lavede og han så tv. Hvorfor fanden kan han så ikke åbne?!
Og også spurgte jeg om han havde min nøgle, og det havde han, og ville komme med den i næste uge, + han ville hente sin skraber + skum.
Så nu går jeg ud fra, at det er fuldstændigt slut  store fede idiot. Hvad med at gøre det på en ordenlig måde..

I det mindste er du ikke i tvivl om, at det er fuldstændig slut. Hvorfor skal han vente med at give dig nøglen til næste uge? Han skal bare aflevere, og så kan du samtidig give skraber+skum retur.

Det er altid hårdt at slå op/blive slået op med. Det eneste der hjælper er at komme videre. Så få afsluttet kapitlet hurtigst muligt så du kan få ro og plads til at  finde dig selv igen.

Held og lykke på vejen!

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

Majobitten skriver:

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Ja, det er godt nok barnligt.

Han er ikke værd at spilde tid og tårer på. Ved godt det er nemmere sagt end gjort, hvis du er vild med ham.

Men du har fortjent bedre. Ud og finde en der behandler dig ordentligt.

Jeg troede bare han var klogere. Han kom jo fra et forhold med en kæreste+hendes barn. Men åbentbart ikke

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

I det mindste er du ikke i tvivl om, at det er fuldstændig slut. Hvorfor skal han vente med at give dig nøglen til næste uge? Han skal bare aflevere, og så kan du samtidig give skraber+skum retur.

Det er altid hårdt at slå op/blive slået op med. Det eneste der hjælper er at komme videre. Så få afsluttet kapitlet hurtigst muligt så du kan få ro og plads til at  finde dig selv igen.

Held og lykke på vejen!

For han skal vel feste i weekenden?!
Det møg svært ..  

Og tak

Anmeld

25. august 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

For han skal vel feste i weekenden?!
Det møg svært ..  

Og tak

Han fester vel ikke fra morgen til aften. Ellers må han lægge den i en kuvert og så i din brevsprække. Du kan så stille hans ejendele uden for hans dør.

Problemet er, at det nu er ham, der styrer. Det er ham, der bestemmer, hvornår nøglen skal afleveres og hans grej hentes. Det gør, at du sidder i venteposition, og det gør det bare endnu værre. Vil du ovenpå lidt hurtigere, så må du tage beslutning om, hvordan og hvornår tingene skal foregå.

Sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.