Kunne i finde på at drikke lidt alkohol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Ja, det kunne jeg godt finde på.

Da Frederikke var 2 måneder gammel, var jeg til jubilæumsfest på min gamle folkeskole. Der drak jeg en 4-5 Mokai over 10 timer.

Dog malkede jeg ud ca. hver time... Jeg ammede først Frederikke igen næste formiddag, da jeg ville være sikker på at det hele var ude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Zelinasmor

Jeg har ikke født endnu, men svarede "andet", da jeg med grønt lys fra JM eller lign. måske kunne finde på at malke ud til et døgns tid eller lidt mere, for så at kunne tage et enkelt glas. Men det kan være jeg skifter mening

Anmeld

25. august 2011

lycly

Personligt ville jeg ikke gøre det, men jeg ville ikke blive forarget eller noget hvis der sad en kvinde og drak et glas rødvin selvom hun lige har ammet. Det skader jo ikke - jeg vil bare ikke

Anmeld

25. august 2011

2721

Nytår aften havde jeg udpumpet mælk til et døgn, så der drak jeg lige knap 3 genstande.

Anmeld

25. august 2011

Stjernestoev

Nope Jeg kunne ikke finde på det, og har svært ved at forstå folk der har behov for det! Men det støder mig ikke. Kun hvis de er gravide.

Anmeld

25. august 2011

MelikkazMoar

Her er lige et tænkt eksempel:

I ammer jeres baby (på under ½ år) fuldt ud. I skal så til en stor fest - fx et bryllup.

I har lige ammet, og ved der er mindst et par timer til i skal amme igen. Kunne i finde på at tage et lille glas vin til maden.

Kommenter meget gerne - men man kan desværre ikke skrive anonyme svar - selvom det måske er et lidt følsomt emne.

JEg drikker ikke under amningen og drak eller ikke i graviditeten..

Dog tog jeg en 22 maj, til min søsters konfirmation en glas velkomstdrinks (asti)

og det var dagen inden jeg blev sat igang..

og så var jeg til bryllup den 6 Aug, hvor jeg også kun tog velkomstdrinken, for ikke at holde mig helt ude a tratition med en lille skål og sådan.. men ellers var jeg på sodavand igen ..

Anmeld

25. august 2011

MelikkazMoar

Maise86 skriver:

Jeg har med begge unger haft drukket et lille glas vin ved festlige lejligheder imens jeg har ammet.. De virker nu rimelig normale endnu

Anmeld

25. august 2011

Én genstand er en time om at forgå, så kan du selv lave regnestykket!!

Jeg var til et bryllup da Lisa var 4mdr. og der fik jeg et glas champagne og 1½ glas vin til maden, og det var vel henover 7-8 timer!

Stine og Lisa.

Anmeld

25. august 2011

Maja_4000

Jeg har ikke drukket siden nytår da det blev 2010  Men jeg savner det faktisk ikke (;

Så nej .. Jeg kunne ikke finde på det :b

Anmeld

25. august 2011

Trunte<3

Maja84 skriver:

jeg ville ikke, men nu drikker jeg stort set aldrig alkohol, så ved ik helt om min stemme burde tælle når jeg ikke drikker heller uden graviditet eller amning

lige mit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.