Regntøj til de små + termotøj - hvilken str.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Clisolka

MissChrista skriver:

hihi - det gør jeg heller ikke men stod med et sæt regntøj i 86, og kunne godt se, at det var AAALT for stort.. Han seejler rundt i en 86'er.. og jeg tænker, at de jo nok skal bruge regntøjet her i løbet af efteråret også.. Bum bum Så jeg købte altså i str 80 - og dte samme med jakken.. den sejlede han også i hvis det blev en 86'er.. (nu er 86'er jo også en "1½ år", og min er jo kun 8 mdr, så ja )
Jaa det er jo en jungle at finde rundt i, når man ikke ved noget om alle de ting SUK!

Haha ja, en jungle! Og jeg syntes det var en jungle at købe barnevogn, men nææææh, dér blev jeg klogere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Mor Christa

Babymor2010 skriver:

Haha ja, en jungle! Og jeg syntes det var en jungle at købe barnevogn, men nææææh, dér blev jeg klogere 

Ah - barnevognskøb .. Vi fik heldigivs foræret én, så jeg skulle ikke ud og tage stilling til alt muligt

Anmeld

24. august 2011

Clisolka

MissChrista skriver:

Ah - barnevognskøb .. Vi fik heldigivs foræret én, så jeg skulle ikke ud og tage stilling til alt muligt

Hvor lækkert  Ja, og samtidigt skulle vi kunne få det leveret, for vi har ingen bil - så tage bussen med en så stor papkasse? Naaah 

Anmeld

24. august 2011

FruStolpe

Vi har købt regntøj til Isabella i str 74, altså den str hun bruger nu. Det har vi gjort for at hungå at hun er generet af for stort/løst tøj.

Hun er så småt begyndt at gå, så vi synes det var vigtigt at tøjet passer, og ja så må vi måske købe et sæt igen after jul, men det klare vi jo nok. Desuden synes jeg at regntøj/overtøj er lidt stort i det.

Carina

Anmeld

24. august 2011

Clisolka

FruStolpe skriver:

Vi har købt regntøj til Isabella i str 74, altså den str hun bruger nu. Det har vi gjort for at hungå at hun er generet af for stort/løst tøj.

Hun er så småt begyndt at gå, så vi synes det var vigtigt at tøjet passer, og ja så må vi måske købe et sæt igen after jul, men det klare vi jo nok. Desuden synes jeg at regntøj/overtøj er lidt stort i det.

Carina

Ja, det er ikke for de er så dyre de regnsæt - så jeg overvejer også at gøre det samme  Hun er ikke begyndt at gå endnu. Men jeg syntes også kun jeg har set i debatterne at det er lidt større i størrelserne 

Anmeld

7. september 2011

Clisolka

MissChrista skriver:

hihi - det gør jeg heller ikke men stod med et sæt regntøj i 86, og kunne godt se, at det var AAALT for stort.. Han seejler rundt i en 86'er.. og jeg tænker, at de jo nok skal bruge regntøjet her i løbet af efteråret også.. Bum bum Så jeg købte altså i str 80 - og dte samme med jakken.. den sejlede han også i hvis det blev en 86'er.. (nu er 86'er jo også en "1½ år", og min er jo kun 8 mdr, så ja )
Jaa det er jo en jungle at finde rundt i, når man ikke ved noget om alle de ting SUK!

Nå, det endte med at jeg købe begge dele i str. 80 Hun kan i hvert fald vokse lidt i det, da det er lidt stort i det

Anmeld

7. september 2011

Mor Christa

Babymor2010 skriver:

Nå, det endte med at jeg købe begge dele i str. 80 Hun kan i hvert fald vokse lidt i det, da det er lidt stort i det

<

jeg mangler stadig termotøj. suuuk

Anmeld

7. september 2011

Clisolka

MissChrista skriver:

<

jeg mangler stadig termotøj. suuuk

Du må ud og kigge efter noget

Nu fik jeg fat i nogle termofutter på Trendsales, så er de også klar

Anmeld

7. september 2011

Mor Christa

Babymor2010 skriver:

Du må ud og kigge efter noget

Nu fik jeg fat i nogle termofutter på Trendsales, så er de også klar

Uh, uh uh Jeg har også fået skaffet futter og lækre vanter til lillemanden! Så jeg mangler VITTERLIGT kun ternmotøj.. Og en evt varm hue!? Åh nej, det skal man vel også ha' ? Har kun én af de der tynde elfanthuer dér ... :O !?

Anmeld

7. september 2011

Clisolka

MissChrista skriver:

Uh, uh uh Jeg har også fået skaffet futter og lækre vanter til lillemanden! Så jeg mangler VITTERLIGT kun ternmotøj.. Og en evt varm hue!? Åh nej, det skal man vel også ha' ? Har kun én af de der tynde elfanthuer dér ... :O !?

Åhhh yes, jeg mangler også en elefanthue, nu du siger det Vanterne er også klar

Vi har kun hendes ko-hue (som faderen kalder den), men den må hun ikke bruge i vuggestuen, da der er snorer i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.