Guldklumpens værelse er næsten færdigt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Maalene

Hasselnødden skriver:

Hvor er det bare blevet super hyggeligt! Ville med glæde være lille prinsesse der!

Tusind mange tak - hvor er du sød

Hehe... Du må gerne få en overnatning, men kan godt være du kommer til at ligge lidt sammenklemt i tremmesengen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Ja, lille er bare en SKØN farve - ville jeg også have foretrukket, men pludselig blev sengehimlen købt i lyserød, og så var det ligesom fastlagt

Man kan virkelig også bare få SÅ mange skønne wallstickers med dyr, har selv købt 2 ark, ved bare ikke lige hvor jeg skal gøre af dem Min mand VILLE også have nogle op med Peter Plys, synes bare ikke de passer så godt ind, men har hængt nogle op, så han følte han fik sin vilje

Hehe Man må gå på kompromis! Det er sjovt, for jeg har altid troet at mænd var ligeglade med både indretning og navne og så videre. Men ak nej!

Anmeld

23. august 2011

CmarianN

Maalene skriver:

Hej piger

Så er lillepigens værelse så godt som færdigt, mangler vidst kun at få radiatoren sat op

Her er billede af værelset før og efter

ooorh Malene hvor er det bare et hyggeligt og dejligt værelse - dét bliver hun glad ved 

Anmeld

23. august 2011

Hasselnødden

Maalene skriver:

Tusind mange tak - hvor er du sød

Hehe... Du må gerne få en overnatning, men kan godt være du kommer til at ligge lidt sammenklemt i tremmesengen

Nåeh ja, men hvem kunne ikke bruge en nat som stor prinsesse  Har øvelsen, har ligget en enkelt nat med min søn i hans tremmeseng, I'm very bendy hehe.

Anmeld

23. august 2011

Maalene

Frøken J. skriver:

Hehe Man må gå på kompromis! Det er sjovt, for jeg har altid troet at mænd var ligeglade med både indretning og navne og så videre. Men ak nej!

Haha - hvor er det bare sjovt du siger det

Troede virkelig heller ikke navnet ville blive et problem, men HOLD NU OP min mand var da godt nok besværlig... Hehe... Kunne sidde og skrive navne op, og når jeg så gav ham listen stregede han bare ALT... Arrmen altså, han var godt nok ved at give mig grå hår

Du har måske haft de samme problemer?

Anmeld

23. august 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Haha - hvor er det bare sjovt du siger det

Troede virkelig heller ikke navnet ville blive et problem, men HOLD NU OP min mand var da godt nok besværlig... Hehe... Kunne sidde og skrive navne op, og når jeg så gav ham listen stregede han bare ALT... Arrmen altså, han var godt nok ved at give mig grå hår

Du har måske haft de samme problemer?

Hahaha! PRÆCIS de samme problemer her!! Ikke ét af de navne jeg ønskede kunne jeg få Det blev et kompromis. Kompromiset elsker jeg nu også, men det er da lidt æv ikke at få det man vil have. Hæhæ

Anmeld

23. august 2011

Maalene

CmarianN skriver:

ooorh Malene hvor er det bare et hyggeligt og dejligt værelse - dét bliver hun glad ved 

Tusind mange tak sødeste

Ja, det håber jeg virkelig også, har ihvertfald gjort hvad jeg kunne

Anmeld

23. august 2011

Maalene

Hasselnødden skriver:

Nåeh ja, men hvem kunne ikke bruge en nat som stor prinsesse  Har øvelsen, har ligget en enkelt nat med min søn i hans tremmeseng, I'm very bendy hehe.

Hold da op - det må jeg nok sige Jeg er DYBT imponeret

Anmeld

23. august 2011

Maalene

Frøken J. skriver:

Hahaha! PRÆCIS de samme problemer her!! Ikke ét af de navne jeg ønskede kunne jeg få Det blev et kompromis. Kompromiset elsker jeg nu også, men det er da lidt æv ikke at få det man vil have. Hæhæ

Åhh, det er nøjagtig det samme her... Hehe...

Her er det også blevet et kompromis, men elsker også vores kompromis Og når vi er først er begyndt at kalde vores prinsesser navnene, så kan de garanteret ikke hedde andet

Anmeld

23. august 2011

Chamomile

Hvor er det dog sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.