Guldklumpens værelse er næsten færdigt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Loa

Hvor er det bare sødt og piget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Maalene

Maja_4000 skriver:

Vi leder efter ny lejlighed , så må nok hellere vente med at købe (mere) til jeg ser hvor stort værelse hun kommer til at få

Haha - lyder meget fornuftigt - det fylder jo altsammen i flyttekasserne

Anmeld

23. august 2011

Maalene

Happiness skriver:

Hvor er det bare fedt smukke!

Når vi får hus, tror jeg du skal en tur til Sjælland og være min indretningsdesigner!

Århh, tusind tak søde

Uhh, det vil jeg hellere end gerne, elsker at nusse med sådan noget Brugte også adskillige aftener på eBay for at finde de perfekte wallstickers

Anmeld

23. august 2011

Maja_4000

Maalene skriver:

Haha - lyder meget fornuftigt - det fylder jo altsammen i flyttekasserne

Nemlig :b Har allerede fyldt en skuffe i hendes kommode med "ting til det nye værelse" Min kæreste synes jeg er åndssvag :b Men engang imellem falder man jo bare over et godt tilbud ! Så er det da dumt ikke at købe det , ikk ?  Hehe

Anmeld

23. august 2011

Maalene

Frøken J. skriver:

Hvor er det SMUKT! Lige sådan jeg gerne ville gøre det, hvis ikke manden trak indretningen i den knap så tøsede retning. Hehe

Århh, tusind tak

Hehe... Ikke nemt med de mænd Måtte heller ikke få lov til at male for min mand, men er vidst også godt nok, med de tøsede wallstickers Men jeres bliver da bare rigtig fint uanset, hvor tøset manden tillader det

Anmeld

23. august 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Århh, tusind tak

Hehe... Ikke nemt med de mænd Måtte heller ikke få lov til at male for min mand, men er vidst også godt nok, med de tøsede wallstickers Men jeres bliver da bare rigtig fint uanset, hvor tøset manden tillader det

Nemlig! Hehe! Men ej, synes også Lilla er fint her, og det er da også rimelig tøset. Og så er det blevet nogle wallstickers med dyr, så har han fået sit input

Anmeld

23. august 2011

Maalene

Loa skriver:

Hvor er det bare sødt og piget

Tusind tak Ja, vidst ingen tvivl om, at det er en pige, som flytter ind

Anmeld

23. august 2011

Hasselnødden

Maalene skriver:

Hej piger

Så er lillepigens værelse så godt som færdigt, mangler vidst kun at få radiatoren sat op

Her er billede af værelset før og efter

Hvor er det bare blevet super hyggeligt! Ville med glæde være lille prinsesse der!

Anmeld

23. august 2011

Maalene

Maja_4000 skriver:

Nemlig :b Har allerede fyldt en skuffe i hendes kommode med "ting til det nye værelse" Min kæreste synes jeg er åndssvag :b Men engang imellem falder man jo bare over et godt tilbud ! Så er det da dumt ikke at købe det , ikk ?  Hehe

Haha - sådan kunne det snildt være her også - der er bare SÅ meget mænd ikke forstår

Men kan kun give dig ret - det er med at slå til, når tilbuddet er der, ellers kommer man bare til at fortryde, og det ville være alt for dumt

Anmeld

23. august 2011

Maalene

Frøken J. skriver:

Nemlig! Hehe! Men ej, synes også Lilla er fint her, og det er da også rimelig tøset. Og så er det blevet nogle wallstickers med dyr, så har han fået sit input

Ja, lille er bare en SKØN farve - ville jeg også have foretrukket, men pludselig blev sengehimlen købt i lyserød, og så var det ligesom fastlagt

Man kan virkelig også bare få SÅ mange skønne wallstickers med dyr, har selv købt 2 ark, ved bare ikke lige hvor jeg skal gøre af dem Min mand VILLE også have nogle op med Peter Plys, synes bare ikke de passer så godt ind, men har hængt nogle op, så han følte han fik sin vilje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.