Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Katte87 skriver: Ej, hvor er det flot! Er heeelt vild med det.
Ej, hvor er det flot! Er heeelt vild med det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Majobitten skriver: Eij, hvor er det bare fint Rigtig lækkert prinsesse værelse
Eij, hvor er det bare fint
Rigtig lækkert prinsesse værelse
Kofoed. skriver: Johhh, for puslebordet på søndag.
Johhh, for puslebordet på søndag.
-Sigrid- skriver: Godt han trådte ind, for det der kunne jo næsten ikke være bedre
Godt han trådte ind, for det der kunne jo næsten ikke være bedre
AnneBJ skriver: Det er godt nok fint! Jeg er ikke så meget til over-nuttede pigeværelser, men det her er helt perfekt efter min mening!
Det er godt nok fint! Jeg er ikke så meget til over-nuttede pigeværelser, men det her er helt perfekt efter min mening!
Maja_4000 skriver: Nej , det er rigtigt :p Det ser i hvert fald rigtig godt ud
Nej , det er rigtigt :p Det ser i hvert fald rigtig godt ud
NJN skriver: så må vi håbe, at det er en pige der gemmer sig derinde!
så må vi håbe, at det er en pige der gemmer sig derinde!
Maalene skriver: Tusind tak Du må sige til, hvis du skal have et link til dem, så skal jeg nok sende afsted
Tusind tak Du må sige til, hvis du skal have et link til dem, så skal jeg nok sende afsted
Vi leder efter ny lejlighed , så må nok hellere vente med at købe (mere) til jeg ser hvor stort værelse hun kommer til at få
Hvor er det bare fedt smukke!
Når vi får hus, tror jeg du skal en tur til Sjælland og være min indretningsdesigner!
Maalene skriver: Hej piger Så er lillepigens værelse så godt som færdigt, mangler vidst kun at få radiatoren sat op Her er billede af værelset før og efter
Hej piger Så er lillepigens værelse så godt som færdigt, mangler vidst kun at få radiatoren sat op Her er billede af værelset før og efter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128