Guldklumpens værelse er næsten færdigt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Maalene

MSM skriver:

Hvor er det bare fint!!!!!

Hvor har du købt loftlampen?? (Den lille krone)

Må indrømme at jeg ikke havde overskud til at læse hele tråden igennem, så jeg beklager hvis du har svaret på dette tidlgere

Det er bare helt i orden - og er der ikke nogen som har spurgt om, så godt du ikke spildte tid på det Hehe...

Har købt lampen i Silvan til 199, så det er jo ikke så galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Maalene

TR skriver:

Taaaak for din opbakning .. Det varmer

Håber jeg virkelig os !! Jeg har nogle symtomer nu, men tøre ikke at håbe på noget ..

Husker det alt for tydeligt... Men det er jo kun godt, hvis du allerede nu har lidt symptomer, lad os satse på, at det er tegn på en lille spir

Anmeld

29. august 2011

TR

Maalene skriver:

Husker det alt for tydeligt... Men det er jo kun godt, hvis du allerede nu har lidt symptomer, lad os satse på, at det er tegn på en lille spir

Ja HÅBER HÅBER HÅBER

Anmeld

29. august 2011

MSM

Maalene skriver:

Det er bare helt i orden - og er der ikke nogen som har spurgt om, så godt du ikke spildte tid på det Hehe...

Har købt lampen i Silvan til 199, så det er jo ikke så galt

Tusind tak for svar Nej, det var bestemt ikke slemt..

Anmeld

29. august 2011

CamillaValby

Maalene skriver:

Tusind tak søde

Hihi - er I ikke kommet igang med værelset endnu?

Hehe jooo jooooo

Vi har malet og fået samlet møbler, vasket alt hendes tøj osv. Men vi mangler nogle små ting som at hænge nogle lamper op, og billeder. Det er bare små ting, også noget der kan ordnes efter jeg har født Det er noget der tager en halv time også er det ordnet

Anmeld

29. august 2011

Maalene

CamillaValby skriver:

Hehe jooo jooooo

Vi har malet og fået samlet møbler, vasket alt hendes tøj osv. Men vi mangler nogle små ting som at hænge nogle lamper op, og billeder. Det er bare små ting, også noget der kan ordnes efter jeg har født Det er noget der tager en halv time også er det ordnet

Hvor dejligt Hihi... Ellers var jeg også blevet lidt stresset, hvis jeg var dig

Anmeld

29. august 2011

CamillaValby

Maalene skriver:

Hvor dejligt Hihi... Ellers var jeg også blevet lidt stresset, hvis jeg var dig

Hehe lige præcis

Anmeld

29. august 2011

Bebisim

Åhh hvor er det bare flot ! Tapetet især er virkelig smukt, hvor er det fra ?

Anmeld

29. august 2011

FrkDitte

Maalene skriver:

Hej piger

Så er lillepigens værelse så godt som færdigt, mangler vidst kun at få radiatoren sat op

Her er billede af værelset før og efter

Superlækkert værelse!!

Det kribler sindssygt i mine fingre med at komme i gang med at lave et af vores værelser om... Men baby kommer først til marts/april.. så jeg venter helt med at købe noget som helst indtil sidst på året.. hvis jeg altså kan lade være...

Jeg har dog bestemt mig for at der skal to kæmpe store mumitrolde på den ene væg..

Igen..flot flot værelse..

Knus Ditte

Anmeld

29. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ja, der er ikke andet for

Så har du jo tid til at gå og samle inspiration, så du rigtig kan gå amok, når den dag kommer

Ja, jeg har egentlig ikke tralvt, men kunne da være lidt dejligt.  Men den tid den glæde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.