Guldklumpens værelse er næsten færdigt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Maalene

Babyklar skriver:

hold da helt K*** hvor er det flot

Tusind tak søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Maalene

CKH skriver:

Super fint værelse! Hvor har du din tremmeseng fra?

Mange tak

Den er fra IKEA... Hehe... Kan ikke engang huske hvad den kostede, tror det var 549 eller 649, så det bliver næsten ikke billigere

Anmeld

29. august 2011

CKH

Maalene skriver:

Mange tak

Den er fra IKEA... Hehe... Kan ikke engang huske hvad den kostede, tror det var 549 eller 649, så det bliver næsten ikke billigere

Nej det var da til at have med og gøre. Den er bare super fin syntes jeg..! Men syntes også hele værelset er helt vildt godt lavet!! Er sengen meget tung?

Anmeld

29. august 2011

TR

Maalene skriver:

Tusind mange tak for de søde ord

Så lidt ..
Er helt vild med det hehe ..

Anmeld

29. august 2011

Maalene

CKH skriver:

Nej det var da til at have med og gøre. Den er bare super fin syntes jeg..! Men syntes også hele værelset er helt vildt godt lavet!! Er sengen meget tung?

Ja, det er den nemlig, og man kan tage den ene side af og hæve og sænke bunden, så den kan faktisk alt hvad man har brug for

Nej, ikke som sådan... Har selv samlet den og rejst den op her for en måneds tid siden, hvor jeg også havde stor mave, så synes ikke det er så slemt Men manden bar den nu ind på værelset og sådan, så den vejer da lidt, men den er ikke vildt tung

Anmeld

29. august 2011

2babygirls

Maalene skriver:

Tusind mange tak

Det hele er købt på eBay Sommerfuglene er også wallstickers...

Gav vidst 160 inkl. forsendelse for blomsterne - du kan se et link her:

http://www.ebay.com/itm/FLOWER-stripes-giant-wall- stickers-53-decals-garden-/310340418460?_trksid=p5 197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn% 3D4%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D240016558764384 3094

Sommerfuglene gav jeg heller ikke ret meget for derinde, men kan ikke umiddelbart finde dem derinde, men der er masser af andre fine derinde

Fedt!!!!
Mange tak for link og info

Anmeld

29. august 2011

Maalene

TR skriver:

Så lidt ..
Er helt vild med det hehe ..

Dejligt at høre

Og held og lykke med projekt baby - håber snart det bliver din tur til at indrette værelse

Anmeld

29. august 2011

Maalene

Tina&Martin skriver:

Fedt!!!!
Mange tak for link og info

Velbekom

Anmeld

29. august 2011

princessmalou

Maalene skriver:

Hej piger

Så er lillepigens værelse så godt som færdigt, mangler vidst kun at få radiatoren sat op

Her er billede af værelset før og efter

Det godt nok flot :p 

- hvor har i købt reolerne? og skufferne? (:

Anmeld

29. august 2011

TR

Maalene skriver:

Dejligt at høre

Og held og lykke med projekt baby - håber snart det bliver din tur til at indrette værelse

1000 tak os mig !!! Håber lidt på den er der nu, men tøre bare slet ikke at håbe på det ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.