Guldklumpens værelse er næsten færdigt :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Maalene

princessmalou skriver:

Det godt nok flot :p 

- hvor har i købt reolerne? og skufferne? (:

Tænker du på dem der hænger på væggen?

De er købt i IKEA til 149 kr. pr. stk. og kurvene i dem er købt i Bilka til 60 kr. pr. stk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Maalene

TR skriver:

1000 tak os mig !!! Håber lidt på den er der nu, men tøre bare slet ikke at håbe på det ..

Husker ALT for tydeligt, hvordan det er at gå og vente på de 2 streger, man går bare og tæller ned til man skal teste

Hvornår har du testdag og hvor længe har I været igang?

Krydser lige aaaalt hvad jeg kan for, at stregerne kommer næste gang

Anmeld

29. august 2011

CKH

Maalene skriver:

Ja, det er den nemlig, og man kan tage den ene side af og hæve og sænke bunden, så den kan faktisk alt hvad man har brug for

Nej, ikke som sådan... Har selv samlet den og rejst den op her for en måneds tid siden, hvor jeg også havde stor mave, så synes ikke det er så slemt Men manden bar den nu ind på værelset og sådan, så den vejer da lidt, men den er ikke vildt tung

Gud hvor smart..! Er det meget lang tid siden du har købt den? Kiggede lige på IKEAs hjemmeside, og kunne ikke umiddelbart finde den

Anmeld

29. august 2011

Maalene

CKH skriver:

Gud hvor smart..! Er det meget lang tid siden du har købt den? Kiggede lige på IKEAs hjemmeside, og kunne ikke umiddelbart finde den

Ja, det er ved at være et stykke tid siden vi købte den... Eej, øv - kan heller ikke finde den på deres hjemmeside...

De har den der HENSVIK, den minder meget om den vi har, men ved ikke om man kan tage den ene side af den, men man kan ihvertfald hæve og sænke bunden på den også - og den koster kun 449

Men ellers kan GULLIVER det samme som vores kan, og den koster så 529... Men hvor er det typisk, at den vi har er udgået eller ihvertfald fjernet fra hjemmesiden

Anmeld

29. august 2011

CKH

Maalene skriver:

Ja, det er ved at være et stykke tid siden vi købte den... Eej, øv - kan heller ikke finde den på deres hjemmeside...

De har den der HENSVIK, den minder meget om den vi har, men ved ikke om man kan tage den ene side af den, men man kan ihvertfald hæve og sænke bunden på den også - og den koster kun 449

Men ellers kan GULLIVER det samme som vores kan, og den koster så 529... Men hvor er det typisk, at den vi har er udgået eller ihvertfald fjernet fra hjemmesiden

Ja det er da bare mega tarveligt..! Må lige op og kigge deroppe engang tror jeg. Syntes nemlig designet på den er mega fint..!

Anmeld

29. august 2011

TR

Maalene skriver:

Husker ALT for tydeligt, hvordan det er at gå og vente på de 2 streger, man går bare og tæller ned til man skal teste

Hvornår har du testdag og hvor længe har I været igang?

Krydser lige aaaalt hvad jeg kan for, at stregerne kommer næste gang

1000 tak, sødt af dig

- Jamen jeg har test dag tirsdag den 6 og vi har ca været i gang i  et år .. men vi har ikke gjort alt det man nu kan, når man vil have et barn ..

MEN jeg har så os 35 dage imellem

Anmeld

29. august 2011

Maalene

CKH skriver:

Ja det er da bare mega tarveligt..! Må lige op og kigge deroppe engang tror jeg. Syntes nemlig designet på den er mega fint..!

Ja, det er da bare SÅ typisk

God idé - håber de har den endnu God jagt

Anmeld

29. august 2011

Maalene

TR skriver:

1000 tak, sødt af dig

- Jamen jeg har test dag tirsdag den 6 og vi har ca været i gang i  et år .. men vi har ikke gjort alt det man nu kan, når man vil have et barn ..

MEN jeg har så os 35 dage imellem

Så må det altså snart være jeres tur, 1 år er lang tid, når man gerne vil have en lille

Åhh, hvor træls, det gør det jo ikke nemmere... Håber snart den lille spire finder vej til jer

Anmeld

29. august 2011

MSM

Maalene skriver:

Hej piger

Så er lillepigens værelse så godt som færdigt, mangler vidst kun at få radiatoren sat op

Her er billede af værelset før og efter

Hvor er det bare fint!!!!!

Hvor har du købt loftlampen?? (Den lille krone)

Må indrømme at jeg ikke havde overskud til at læse hele tråden igennem, så jeg beklager hvis du har svaret på dette tidlgere

Anmeld

29. august 2011

TR

Maalene skriver:

Så må det altså snart være jeres tur, 1 år er lang tid, når man gerne vil have en lille

Åhh, hvor træls, det gør det jo ikke nemmere... Håber snart den lille spire finder vej til jer

Taaaak for din opbakning .. Det varmer

Håber jeg virkelig os !! Jeg har nogle symtomer nu, men tøre ikke at håbe på noget ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.