Det er forbi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Gittemor09

anja89 skriver:

Åhh nej da

Sender dig lige et stort

vis du har brug for at tale kan du altid skrive

læs opdatering

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

Gittemor09

Mor85 skriver:

sikken en måde at gøre det på du får lige en på vejen

læs opdatering

Anmeld

4. oktober 2011

Mor85

Gittemor09 skriver:

en lille opdatering herfra : 

vi har snakket alle tingene igennem siden han valgte at gøre det forbi....

vi fik snakket om at det måske var meget sundt for os (selvom det er skide hamrende hårdt og uretfærdigt), nå men vi har stadig set hinanden, og snakket meget frem og tilbage om hvad der skal ske og hvad der ikke skal ske...!! 

Han går lige nu en personlig krise igennem, som han rigtig gerne vil klare alene, og vi så efterfølgende kan offentliggøre at finde sammen igen...!! Er meget forstående for at han endelig kan åbne op og fortælle mig hvad der nager ham...!! 

og selvfølgelig har jeg sagt til ham at om vi er sammen eller ej, vil jeg hjælpe ham og støtte ham i det han netop gennemgår...

ved ikke endnu hvornår vi finder sammen, og det kan til den tid ske at vi slet ikke har lyst til at finde sammen... men synes jeg er meget afklaret med det hele, og bare tager en dag af gangen...

For vi elsker stadig hinanden rigtig højt, og har svært ved at undvære hinanden... det har bare været en meget turbulent tid, som vi håber snart bliver ændret...

undskyld opdateringen blev lidt lang...

det er jeg glad for at høre

Anmeld

4. oktober 2011

Isabella_mor

Gittemor09 skriver:

han har gjort det forbi idag...

vi havde et hus der stod indflytningsklar om en lille uge...

vi blev uvenner i fredags... og ved jeg opførte mig grimt... sagde undskyld for det, og den tog han imod...

han har kaldt mig skat hele dagen, og sagt flere gange at han elsker mig...

og så skriver han at han bare ikke kan mere... og har gjort sig single inde på facebook...

spørg lige om jeg er knust og forvirret...

undskyld mig lige.. SKRIVER HAN at han ikke kan mere.. hvad er han for en vatpik.!! kan han ikke sige det til dit ansigt.!

kram til dig.. sådan en røv.. ØV

Anmeld

4. oktober 2011

Gittemor09

isabellamor skriver:

undskyld mig lige.. SKRIVER HAN at han ikke kan mere.. hvad er han for en vatpik.!! kan han ikke sige det til dit ansigt.!

kram til dig.. sådan en røv.. ØV

har haft meget om ørerne, så har ikke kunne opdatere... det var bare lige det eneste der kunne komme ned på skrift der...

men han var forbi om aftenen... eller også var det dagen efter... kan ikke huske det...

et eller andet sted kan man godt sige at vi er sammen, men ikke officielt... vi har begge haft nogle ting vi skulle gennemgå, og så tænker man bare ikke klart, og ting går udover modparten... så derfor besluttede vi at gøre det forbi indtil vi begge var klar til at give den 100%...

giver det mening?? ellers må du spørge...

Anmeld

4. oktober 2011

Gittemor09

Mor85 skriver:

det er jeg glad for at høre

jaaa også mig... 

vi har det egentlig meget godt lige nu... 

men presser selvfølgelig på, da jeg gerne vil finde sammen igen sådan officielt hvis du forstår.... 

men vi ses og har nogle hyggestunder stadigvæk... så det er dejligt at han ikke har valgt os helt fra, og er rimelig sikker på at vi nok skal komme igennem krisen.... 

Anmeld

4. oktober 2011

anja89

Gittemor09 skriver:

læs opdatering

Den så jeg lige efter

Syntes det lyder rigtig godt for jer

Anmeld

4. oktober 2011

Gittemor09

anja89 skriver:

Den så jeg lige efter

Syntes det lyder rigtig godt for jer

ja, jeg synes også det er en fornuftig aftale....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.