Gittemor09 skriver:
han har gjort det forbi idag...
vi havde et hus der stod indflytningsklar om en lille uge...
vi blev uvenner i fredags... og ved jeg opførte mig grimt... sagde undskyld for det, og den tog han imod...
han har kaldt mig skat hele dagen, og sagt flere gange at han elsker mig...
og så skriver han at han bare ikke kan mere... og har gjort sig single inde på facebook...
spørg lige om jeg er knust og forvirret...
en lille opdatering herfra :
vi har snakket alle tingene igennem siden han valgte at gøre det forbi....
vi fik snakket om at det måske var meget sundt for os (selvom det er skide hamrende hårdt og uretfærdigt), nå men vi har stadig set hinanden, og snakket meget frem og tilbage om hvad der skal ske og hvad der ikke skal ske...!!
Han går lige nu en personlig krise igennem, som han rigtig gerne vil klare alene, og vi så efterfølgende kan offentliggøre at finde sammen igen...!! Er meget forstående for at han endelig kan åbne op og fortælle mig hvad der nager ham...!!
og selvfølgelig har jeg sagt til ham at om vi er sammen eller ej, vil jeg hjælpe ham og støtte ham i det han netop gennemgår...
ved ikke endnu hvornår vi finder sammen, og det kan til den tid ske at vi slet ikke har lyst til at finde sammen... men synes jeg er meget afklaret med det hele, og bare tager en dag af gangen...
For vi elsker stadig hinanden rigtig højt, og har svært ved at undvære hinanden... det har bare været en meget turbulent tid, som vi håber snart bliver ændret...
undskyld opdateringen blev lidt lang...