Det er forbi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Noahmor

Gittemor09 skriver:

han har gjort det forbi idag...

vi havde et hus der stod indflytningsklar om en lille uge...

vi blev uvenner i fredags... og ved jeg opførte mig grimt... sagde undskyld for det, og den tog han imod...

han har kaldt mig skat hele dagen, og sagt flere gange at han elsker mig...

og så skriver han at han bare ikke kan mere... og har gjort sig single inde på facebook...

spørg lige om jeg er knust og forvirret...

Først et kæmpekram og så et hold da op!

Man gør det da ikke forbi over en sms, når man har så meget sammen. (medmindre man er 13 år)

Kan du ikke få din datter passet, så du kan bruge nogle timer på at tude og rase ud. 

Han er da også nødt til at snakke med dig på et tidspunkt for I skal vel finde ud af, hvad I skal gøre med huset osv. 

Og helt ærlig, hvis han allerede i sidste uge skrev sådan om dig til en kammerat, så er han da ikke fem potter pis værd. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Gittemor09

nattergalen skriver:

Så håber jeg da du giver dig selv mulighed for det.. 
Og husk du bliver kun stærkere.. Og i sidste ende er det kun ham der har mistet..Selvom det virker anderledes lige nu.. 

Havde du boet i nærheden var du velkommen til en skulder at græde ved..

tak... hvor er du sød

nu prøver jeg at komme videre, og se tiden an... måske fortryder han sin beslutning.... men sætter ikke næsen op efter noget...

Anmeld

23. august 2011

Gittemor09

Noahmor skriver:

Først et kæmpekram og så et hold da op!

Man gør det da ikke forbi over en sms, når man har så meget sammen. (medmindre man er 13 år)

Kan du ikke få din datter passet, så du kan bruge nogle timer på at tude og rase ud. 

Han er da også nødt til at snakke med dig på et tidspunkt for I skal vel finde ud af, hvad I skal gøre med huset osv. 

Og helt ærlig, hvis han allerede i sidste uge skrev sådan om dig til en kammerat, så er han da ikke fem potter pis værd. 

Han ville gerne snakke om tingene skrev han... og så spurgte jeg hvad han ville snakke igennem... og så sagde han at det var for at gøre det forbi... og det kunne jeg bare slet ikke overskue....

min mor havde min datter hele søndagen, da han allerede havde meldt ud der at han ville have tid til at finde sig selv igen...

og ang. huset må han gerne blive boende... han har sagt sit andet hus op, og jeg bor stadig hos mine forældre.... så det skal nok gå ang. huset...

Anmeld

23. august 2011

Noahmor

Gittemor09 skriver:

Han ville gerne snakke om tingene skrev han... og så spurgte jeg hvad han ville snakke igennem... og så sagde han at det var for at gøre det forbi... og det kunne jeg bare slet ikke overskue....

min mor havde min datter hele søndagen, da han allerede havde meldt ud der at han ville have tid til at finde sig selv igen...

og ang. huset må han gerne blive boende... han har sagt sit andet hus op, og jeg bor stadig hos mine forældre.... så det skal nok gå ang. huset...

Det er da rart at du ikke også behøves at spekulere i boligsituation, men du har vel nogle penge bundet i huset, som du skal have af ham. 

Anmeld

23. august 2011

Marie1

Gittemor09 skriver:

vi blev uvenner i fredags... og ved jeg opførte mig grimt... sagde undskyld for det, og den tog han imod...

og så skriver han at han bare ikke kan mere... og har gjort sig single inde på facebook...

Åh jamen søde ven dog. Det er jeg virkelig ked af at høre. Nu havde du endelig taget det store skridt og så viser det sig at han er sådan en idiot. Øv.. Føler virkelig med dig.

Sig endelig til hvis jeg kan gøre noget.. og så håber jeg at vi stadig ses den 10/9.. selvom det måske ikke lige er det du har lyst og overskud til pt. men måske det er godt at komme lidt ud.. og der er jo heldigvis lidt tid til..

Pas på dig selv og husk endelig at skriv hvis der er noget.

Kram

Karina.

Anmeld

23. august 2011

Gittemor09

Noahmor skriver:

Det er da rart at du ikke også behøves at spekulere i boligsituation, men du har vel nogle penge bundet i huset, som du skal have af ham. 

jeg har lagt tid i huset... og nogle penge til maling... lagde ud for nogle lamper, og ting til andre forskellige rum... det tager jeg med... og har noget af min datters tøj deroppe(arvetøj), og min datter har fået en kanin.... alle disse ting skal hentes, hvis han ikke skifter mening...

Anmeld

23. august 2011

Gittemor09

Marie1 skriver:

Åh jamen søde ven dog. Det er jeg virkelig ked af at høre. Nu havde du endelig taget det store skridt og så viser det sig at han er sådan en idiot. Øv.. Føler virkelig med dig.

Sig endelig til hvis jeg kan gøre noget.. og så håber jeg at vi stadig ses den 10/9.. selvom det måske ikke lige er det du har lyst og overskud til pt. men måske det er godt at komme lidt ud.. og der er jo heldigvis lidt tid til..

Pas på dig selv og husk endelig at skriv hvis der er noget.

Kram

Karina.

tak søde...

varmer virkelig i mit hjerte...

men er bange for at hans forældre har for stor en finger med i spillet (de kan ikke fordrage mig) hvilket alle andre ikke forstår et hak af, for har intet gjort det..!!

jeg prøver at komme ovenpå, og nå med d. 10. men nej, har desværre ikke meget overskud... puha... den lille sover heldigvis nu, så hendes mor kan græde i fred...

Anmeld

4. oktober 2011

Gittemor09

Gittemor09 skriver:

en lille opdatering herfra : 

vi har snakket alle tingene igennem siden han valgte at gøre det forbi....

vi fik snakket om at det måske var meget sundt for os (selvom det er skide hamrende hårdt og uretfærdigt), nå men vi har stadig set hinanden, og snakket meget frem og tilbage om hvad der skal ske og hvad der ikke skal ske...!! 

Han går lige nu en personlig krise igennem, som han rigtig gerne vil klare alene, og vi så efterfølgende kan offentliggøre at finde sammen igen...!! Er meget forstående for at han endelig kan åbne op og fortælle mig hvad der nager ham...!! 

og selvfølgelig har jeg sagt til ham at om vi er sammen eller ej, vil jeg hjælpe ham og støtte ham i det han netop gennemgår...

ved ikke endnu hvornår vi finder sammen, og det kan til den tid ske at vi slet ikke har lyst til at finde sammen... men synes jeg er meget afklaret med det hele, og bare tager en dag af gangen...

For vi elsker stadig hinanden rigtig højt, og har svært ved at undvære hinanden... det har bare været en meget turbulent tid, som vi håber snart bliver ændret...

undskyld opdateringen blev lidt lang...

Anmeld

4. oktober 2011

anja89

Gittemor09 skriver:

Åhh nej da

Sender dig lige et stort

vis du har brug for at tale kan du altid skrive

Anmeld

4. oktober 2011

Mor85

sikken en måde at gøre det på du får lige en på vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.