Det er forbi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Gittemor09

nattergalen skriver:

Sikke noget øv.. Lige et herfra.. 
Håber i måske stadig kan finde ud af det sammen.. Og han måske bare skal have lidt tid for sig selv til at tænke det hele igennem..

det er det der er problemet... jeg ved ikke om jeg kan sidde og vente når jeg har en lille datter der savner ham, og ikke skal såres...!! hun kalder på ham hele tiden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

nattergalen

Gittemor09 skriver:

han havde sendt en besked forkert som en af hans kammerater skulle have...

citerer: " mit navn griner bare af det. hun er en sæk.

den blev jeg selvfølgelig meget sur over da det kun kunne være mig han mente... måske overreagerede jeg, men skrev pænt undskyld til ham. (han skulle til familiefødselsdag)

vi har skrevet sammen hele dagen, hvor han skriver skat, og at han elsker mig.... og så slår han så op.... han kan ikke mere... han vil ikke være i et forhold hvor jeg altid er sur... (han ved jeg har depression, og været udsat for nogle grimme ting)

Ikke for at lyde grov, men det er ikke en undskyldning for at du skal være sur og grov over for ham.. Så er det da sundere at du får behandlet det gennem en terapeut/psykolog så det netop ikke går ud over Jeres forhold som det gør nu.. 

Jeg håber du får taget hånd om din depression og grimme oplevelser, så du ikke tager det med ind i et andet forhold i fremtiden, men mest af alt for din egen skyld og din datter.. Det kan da ikke være rart at gå rundt og være sur og depressiv.. 

Håber det bedste for dig.. Kæmpe herfra..

Anmeld

23. august 2011

elvital

Gittemor09 skriver:

han havde sendt en besked forkert som en af hans kammerater skulle have...

citerer: " mit navn griner bare af det. hun er en sæk.

den blev jeg selvfølgelig meget sur over da det kun kunne være mig han mente... måske overreagerede jeg, men skrev pænt undskyld til ham. (han skulle til familiefødselsdag)

vi har skrevet sammen hele dagen, hvor han skriver skat, og at han elsker mig.... og så slår han så op.... han kan ikke mere... han vil ikke være i et forhold hvor jeg altid er sur... (han ved jeg har depression, og været udsat for nogle grimme ting)

Man kalder da ikke sin kæreste for en sæk -og slet ikke bag ryggen!

Jeg havde hakket hovedt af min kæreste hvis han havde gjort det! Du kan ikke have overreageret!

Anmeld

23. august 2011

Gittemor09

nattergalen skriver:

Ikke for at lyde grov, men det er ikke en undskyldning for at du skal være sur og grov over for ham.. Så er det da sundere at du får behandlet det gennem en terapeut/psykolog så det netop ikke går ud over Jeres forhold som det gør nu.. 

Jeg håber du får taget hånd om din depression og grimme oplevelser, så du ikke tager det med ind i et andet forhold i fremtiden, men mest af alt for din egen skyld og din datter.. Det kan da ikke være rart at gå rundt og være sur og depressiv.. 

Håber det bedste for dig.. Kæmpe herfra..

ville du ikke også blive sur hvis din kæreste omtalte dig sådan over for han kammerater?? ja, jeg spørger bare...

Anmeld

23. august 2011

Sees

Gittemor09 skriver:

nej, men han har været her for min datter siden hun var helt bette....

Jeg har stået i lignende situation.

Jeg var sammen med en fyr, som jeg troede skulle være min for altid. Han var faderrollen overfor min søn, da min søns far skred midt i graviditeten.
Vi købte hus sammen, og en måned før vi skulle flytte ind, samme aften som vi var kommet hjem fra et lækker kroophold sagde han stop!

Det er det hårdeste, og jeg gik virkelig ned med flaget. Alle mine drømme, mine fremtidsplaner og min kærlighed blev revet fra mig, og jeg var total magtesløs.
Men du kommer over det - Det tager sin tid, men du kommer videre. Det gør du!

Jeg har nu, knap et år efter, mødt en ny og sød fyr, som kan tilbyde mig mere, end jeg nogensinde havde forstillet mig.

Tiden læger alle sår!

Anmeld

23. august 2011

nattergalen

Gittemor09 skriver:

det er det der er problemet... jeg ved ikke om jeg kan sidde og vente når jeg har en lille datter der savner ham, og ikke skal såres...!! hun kalder på ham hele tiden...

Det kan jeg godt forstå.. Men giv ham et pusterum.. 

Lad ham lige gruble lidt over det hele, og så giv ham muligheden for ikke at skulle finde hale el hoved i dette lige med det samme.. 

Om så bare til i morgen.. Så kan du altid spørge ind til ham i morgen.. Jeg ved det lyder hårdt, men det virker ikke som om du vil af med ham.. Og det virker som om du fortryder at have været så grov.. Så er det bare om at have lidt tålmoodighed lige nu

Anmeld

23. august 2011

Gittemor09

elvital skriver:

Man kalder da ikke sin kæreste for en sæk -og slet ikke bag ryggen!

Jeg havde hakket hovedt af min kæreste hvis han havde gjort det! Du kan ikke have overreageret!

jeg blev meget ked af det...!!!

og fik råbt af ham... men fik det dårligt over det og sagde undskyld... og så er jeg altid sur... men han mener det var okay at han skrev sådan om mig....

Anmeld

23. august 2011

nattergalen

Gittemor09 skriver:

ville du ikke også blive sur hvis din kæreste omtalte dig sådan over for han kammerater?? ja, jeg spørger bare...

Jo det vil jeg.. Helt hundred procent.. Men jeg vil ikke opfører mig som ham.. Det niveau vil jeg ikke trække mig ned på lige meget hvor sur jeg er.. Og tro mig har prøvet at være sur.. 

Spørgsmålet nu er også hvor vidt du gerne vil ham? Og om han har sagt farvel for sidste gang? Det er dig der kender ham og kan vurdere dette..

Anmeld

23. august 2011

Gittemor09

Sees skriver:

Jeg har stået i lignende situation.

Jeg var sammen med en fyr, som jeg troede skulle være min for altid. Han var faderrollen overfor min søn, da min søns far skred midt i graviditeten.
Vi købte hus sammen, og en måned før vi skulle flytte ind, samme aften som vi var kommet hjem fra et lækker kroophold sagde han stop!

Det er det hårdeste, og jeg gik virkelig ned med flaget. Alle mine drømme, mine fremtidsplaner og min kærlighed blev revet fra mig, og jeg var total magtesløs.
Men du kommer over det - Det tager sin tid, men du kommer videre. Det gør du!

Jeg har nu, knap et år efter, mødt en ny og sød fyr, som kan tilbyde mig mere, end jeg nogensinde havde forstillet mig.

Tiden læger alle sår!

jeg håber så inderligt at du har ret... for det er godt nok hårdt... og den stakkels pige savner ham, og kalder på ham hele tiden.... puha....

Anmeld

23. august 2011

Gittemor09

nattergalen skriver:

Jo det vil jeg.. Helt hundred procent.. Men jeg vil ikke opfører mig som ham.. Det niveau vil jeg ikke trække mig ned på lige meget hvor sur jeg er.. Og tro mig har prøvet at være sur.. 

Spørgsmålet nu er også hvor vidt du gerne vil ham? Og om han har sagt farvel for sidste gang? Det er dig der kender ham og kan vurdere dette..

ja, det er jo det store spørgsmål..!!

men nu må vi se tiden an, og se hvad der sker i fremtiden...

ved ikke hvad han tænker eller føler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.