Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fantastisk
Håber sådan at det lykkes denne gang
Glæder mig til at høre om skanningen på fredag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Fantastisk Håber sådan at det lykkes denne gang Glæder mig til at høre om skanningen på fredag
1000 tak søde!!!!!
Håber sådan du får ret!!!!!!!
Hvordan har du/i det????
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde!!!!! Håber sådan du får ret!!!!!!! Hvordan har du/i det????
Jeg skal (forhåbentlig) snart have ÆL, og min mave er helt oppustet, så håber det er vitaminerne og akupunkturen der har en god virkning på æggene
Nessie skriver: Jeg skal (forhåbentlig) snart have ÆL, og min mave er helt oppustet, så håber det er vitaminerne og akupunkturen der har en god virkning på æggene
Jeg hepper vildt på dine ægbasser!!!!!!
Miss BananaHammock skriver:
Maalene skriver: Hvor er det skønt at høre - har fulgt jer på sidelinjen, og det må så absolut være jeres tur til at få en lille guldklump nu
Hvor er det skønt at høre - har fulgt jer på sidelinjen, og det må så absolut være jeres tur til at få en lille guldklump nu
ønskebarn74 skriver: Super scanning idag... 6stk i venstre side imellem 12-13mm og nogle mindre der muligvis når med... 5stk i venstre side imellem 12-13mm og nogle mindre der muligvis når med... Slimhinden var allerede 8mm.. Så jeg skal blive på 187,5 enheder gonal-f, orgalutran og hjertemagnyl... Ny scanning på fredag kl. 13.20... Og der er mulighed for at vi skal planlæge udtagning her...
Super scanning idag... 6stk i venstre side imellem 12-13mm og nogle mindre der muligvis når med... 5stk i venstre side imellem 12-13mm og nogle mindre der muligvis når med... Slimhinden var allerede 8mm.. Så jeg skal blive på 187,5 enheder gonal-f, orgalutran og hjertemagnyl... Ny scanning på fredag kl. 13.20... Og der er mulighed for at vi skal planlæge udtagning her...
JUBIIIIIII!!!
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: JUBIIIIIII!!!
Krammer søde!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128