Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Super scanning idag... 6stk i venstre side imellem 12-13mm og nogle mindre der muligvis når med... 5stk i venstre side imellem 12-13mm og nogle mindre der muligvis når med... Slimhinden var allerede 8mm.. Så jeg skal blive på 187,5 enheder gonal-f, orgalutran og hjertemagnyl... Ny scanning på fredag kl. 13.20... Og der er mulighed for at vi skal planlæge udtagning her...
Super scanning idag... 6stk i venstre side imellem 12-13mm og nogle mindre der muligvis når med... 5stk i venstre side imellem 12-13mm og nogle mindre der muligvis når med... Slimhinden var allerede 8mm.. Så jeg skal blive på 187,5 enheder gonal-f, orgalutran og hjertemagnyl... Ny scanning på fredag kl. 13.20... Og der er mulighed for at vi skal planlæge udtagning her...
Hvor er det skønt søde!! TILLYKKE
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wee tillykke hvor er det bare skønt for jer
woooohoooo, hvor fantastisk søde
tasha33 skriver: wee hvor dejligt at hører, jeg har fulgt med på sidelinien og ønsker dig alt mulig held og lykke på fredag at det vil lykkes og at der snart er en baby til jer og at den vil blive der... kæmpe
wee hvor dejligt at hører, jeg har fulgt med på sidelinien og ønsker dig alt mulig held og lykke på fredag at det vil lykkes og at der snart er en baby til jer og at den vil blive der...
kæmpe
1000 tak søde!!!
nielsen80 skriver: Hvor dejligt at høre søde. Du ved jeg krydser alt hvad krydses kan
Hvor dejligt at høre søde. Du ved jeg krydser alt hvad krydses kan
1000 tak søde!!!!
Lige over!!!! Hvordan går det hos dig/jer???
Lisbeth1985 skriver: Hvor er det skønt søde!! TILLYKKE
1000 tak sødeste!!!!!
Hvordan har du det idag???
NLME<3 skriver: wee tillykke hvor er det bare skønt for jer
Hvordan har du det???
Maja84 skriver: woooohoooo, hvor fantastisk søde
Helt vildt, nu skal vi snart være gravide sammen søde!!!
ønskebarn74 skriver: 1000 tak sødeste!!!!! Hvordan har du det idag???
Lisbeth1985 skriver: Lidt bedre end igår,men er stadig tudemarie:-( Krammer
Lidt bedre end igår,men er stadig tudemarie:-( Krammer
Kan jeg sørme godt forstå!!!!
Giv mig et kald hvis du vil snakke om det el. noget helt 3.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128