Scannings update d. 23.08. Fan fucking tastick...!!! ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
34 svar
0 synes godt om
23. august 2011

ønskebørn74

Super scanning idag... 6stk i venstre side imellem 12-13mm og nogle mindre der muligvis når med... 5stk i venstre side imellem 12-13mm og nogle mindre der muligvis når med... Slimhinden var allerede 8mm.. Så jeg skal blive på 187,5 enheder gonal-f, orgalutran og hjertemagnyl... Ny scanning på fredag kl. 13.20... Og der er mulighed for at vi skal planlæge udtagning her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

esiuol

ønskebarn74 skriver:

Super scanning idag... 6stk i venstre side imellem 12-13mm og nogle mindre der muligvis når med... 5stk i venstre side imellem 12-13mm og nogle mindre der muligvis når med... Slimhinden var allerede 8mm.. Så jeg skal blive på 187,5 enheder gonal-f, orgalutran og hjertemagnyl... Ny scanning på fredag kl. 13.20... Og der er mulighed for at vi skal planlæge udtagning her...

Tillykke! Og ikke mindst held og lykke med det hele!

Jeg krydser alt, hvad der krydses kan for, at det lykkes for jer i denne omgang.

Anmeld

23. august 2011

AnneH

ønskebarn74 skriver:

Weee... hvor er det godt

Anmeld

23. august 2011

ønskebørn74

esiuol skriver:

Tillykke! Og ikke mindst held og lykke med det hele!

Jeg krydser alt, hvad der krydses kan for, at det lykkes for jer i denne omgang.

1000 tak søde..  Skulle lige till at skrive i din tråd.. Har stemt... Ja til begge dele, men har desværre mistet dem igen...

Anmeld

23. august 2011

ønskebørn74

AnneH skriver:

Weee... hvor er det godt

Totalt über fedt!!!

Begynder stille og roligt at finde positiv hatten frem...

Hvordan har du det idag????

Anmeld

23. august 2011

Mutti2B

Det var fantastiske nyheder, søde

Anmeld

23. august 2011

quindelist

ønskebarn74 skriver:

Jubii hvor lyder det bare godt, -total fingerkrydsning herfra og alle håb og ønsker om et lige så fint resultat på fredag

Anmeld

23. august 2011

ønskebørn74

quindelist skriver:

Jubii hvor lyder det bare godt, -total fingerkrydsning herfra og alle håb og ønsker om et lige så fint resultat på fredag

1000 tak søde!!!!!

Anmeld

23. august 2011

tasha33

wee hvor dejligt at hører, jeg har fulgt med på sidelinien og ønsker dig alt mulig held og lykke på fredag at det vil lykkes og at der snart er en baby til jer og at den vil blive der...

kæmpe

Anmeld

23. august 2011

nielsen80

Hvor dejligt at høre søde. Du ved jeg krydser alt hvad krydses kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.