Røde knopper - hjææælp - hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Vial

Det der fik begge mine efter de havde været forkølede med feber. De havde lige under 38, da de havde udslettet. Arme, ben og kinder. Det gik væk efter en lille uge.

Tror det er noget virus - eller imunforsvar, der reagerer på alt det de rager til sig. Har I overvejet bio-Strath. Det køber jeg en af dagene og håber det tager lidt af vuggestue-pesten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Inge Nielsen

Malene84 skriver:

Hey all,

Begge mine sønner har på de sidste to dage fået ENORMT mange røde knopper. de er bitte små, men er meget på underarmene og på benene og lidt på ryggen. Tristan havde dem på kinderne igår, men i dag er det ikke så tydelige.

Jeg har forsøgt at tage et billede - men super dårlig kvalitet!!! men man kan godt ane dem, og se at han er helt bulet...

HJÆLP MIG!!! (pylremor går amok)

Vi var til lægevagten igår - ventede 1½ time - han sagde det ikke var noget... nok fordi det blev så sent, at jeg fandt mig i det svar. Her til morgen er der jo kommet flere og begge børn er varme (ikke mega høj feber, bare varme)

De røde knopper er sandsynligvis en slags allergisk reaktion på noget, som han ikke kan tåle. Men der er i hvert fald ingen tvivl om at de røde knopper er et symptom. 

Måske kan det hjælpe dig at kigge på denne symptom-liste, som kan forbindes med røde knopper.

Håber, at lægen snart kan stille en diagnose 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.