Røde knopper - hjææælp - hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Malene84

morethanperfect skriver:

Det ser ikke godt ud ..

Jeg ville tage en tur til egen læge i morgen

Håber det snart er væk !

taak sweetie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Nessie

Malene84 skriver:

åh det har jeg da aldrig hørt om - det kan da sagtens være det!!!

Jeg lignede også et stort spørgsmålstegn første gang jeg hørte det.
Men det er sket nogle gange nu, og lægen har hver gang sagt at det er feber udslæt.

Men det kan lægen jo selvfølgelig bedst se

Anmeld

23. august 2011

SaNiNa

Malene84 skriver:

desværre ikke... jeg ved ikke hvorfor - det bliver sløret på mit kamera! Lægen sagde igår at det skulle bule MEGET ud for at det var nældefeber - og det gør det ikke... man kan bare lige ane de er der

Når jeg har nældefeber buler det på ingen måder ud, men bliver sådan nogle røde ringe, som klør

Anmeld

23. august 2011

malunte

Har de haft feber i et par dage først? Så kan det måske være tredages feber - en af børnesygdommene, som ender med udslæt. Jeg synes det ligner noget, som vores datter har haft, og da fik vi at vide, at det var det.

Anmeld

23. august 2011

Hasselnødden

Tænkte også på om det er 3dages feber udslæt, Elias har haft noget lignende og han fejlede ingenting.. Men ring og aftal tid hos dit barns læge og se hvad han siger

Anmeld

23. august 2011

Stjernestoev

Da jeg var barn havde jeg tit problemer med nældefeber, og det lignede det der på en prik!

Anmeld

23. august 2011

Malene84

Sanne og Nicklas skriver:

Når jeg har nældefeber buler det på ingen måder ud, men bliver sådan nogle røde ringe, som klør

what... ej jeg håber da at lægen ville kunne se hvis det var det  ej pyyyhhh... tror bare jeg skal ringe hurtigt i morgen!

Anmeld

23. august 2011

Malene84

malunte skriver:

Har de haft feber i et par dage først? Så kan det måske være tredages feber - en af børnesygdommene, som ender med udslæt. Jeg synes det ligner noget, som vores datter har haft, og da fik vi at vide, at det var det.

har lige googlet billeder... det ligner det MEGET!!! Hvorfor siger lægen ikke sådan noget... iiiihhhhh

Anmeld

24. august 2011

SaNiNa

Malene84 skriver:

what... ej jeg håber da at lægen ville kunne se hvis det var det  ej pyyyhhh... tror bare jeg skal ringe hurtigt i morgen!

Hvis du har været ved lægen så er det nok ikke nældefeber.

Jeg selv bliver sat til af det hvis jeg spiser ananas, rosiner og nogle rødvine.

Håber I finder ud af hvad det er

Anmeld

24. august 2011

Siljesmor

Hvis de har haft feber inden for de sidste 3-4 dage, vil jeg gætte på at det er 3-dagesfeber, for det ligner rigtig meget det udslæt der afslutter den sygdom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.