Røde knopper - hjææælp - hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Malene84

4kløver skriver:

Ved ikke lige hvad det er.. men ville bare sige velkommen tilbage..

tuuuuusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Malene84

Sanne og Nicklas skriver:

Du har ikke et tydliger billede, det kunne godt ligne nældefeber

desværre ikke... jeg ved ikke hvorfor - det bliver sløret på mit kamera! Lægen sagde igår at det skulle bule MEGET ud for at det var nældefeber - og det gør det ikke... man kan bare lige ane de er der

Anmeld

23. august 2011

Malene84

sne190810 skriver:

Det ligner noget min datter engang havde i vinters.

Har de fået noget medicin/penicillin for nylig?

Jeg var til vagtlægen, ligesom du har været, dengang med min datter. Der fik vi afvide at det sagtens kunne være en reaktion på penicillinen, og det var intet alvorligt. Ved godt det er lidt uhodlbart, men kan ikke præcis huske hvad hun sagde (netop for det ikke var noget særligt)   Det kan også være noget de har spist? Hvis du kan huske om de har spist noget 'ude for normalen' de sidste par dage ..

Ja, det spurgte han faktisk også om igår!!! De har desværre ikke været på hverken ny kost eller medicin  du har nok ret, det er jo nok ingenting - men det er vildt ubehageligt at se på

Anmeld

23. august 2011

Malene84

Nessie skriver:

Kan det være feber udslæt?

Det har Daniel haft nogle gange, nogle dage efter feberen er væk

Og god bedring med dem

åh det har jeg da aldrig hørt om - det kan da sagtens være det!!!

Anmeld

23. august 2011

Malene84

K&S skriver:

Det kunne godt ligne en allergisk reaktion - har de fået noget at spise/drikke, som de ikke normalt får?

Eller måske penicillin?

nej desværre

Anmeld

23. august 2011

Vidunderligeunger

altså man får da ikke knopper uden grund?

Jeg ville nok gå til egen læge og få en lidt bedre forklaring end "det er nok ingenting" jeg tænkte på, om det var eksem?

Anmeld

23. august 2011

Malene84

MAJ*MOR skriver:

altså man får da ikke knopper uden grund?

Jeg ville nok gå til egen læge og få en lidt bedre forklaring end "det er nok ingenting" jeg tænkte på, om det var eksem?

Vi er helt enige  Har helt dårlig samvittighed over, at jeg bare tog hans ord for gode varer og kørte hjem

Anmeld

23. august 2011

Vidunderligeunger

Malene84 skriver:

Vi er helt enige  Har helt dårlig samvittighed over, at jeg bare tog hans ord for gode varer og kørte hjem

det gjorde jeg også en aften jeg var ved lægen med Alberte.. "det går væk imorgen, men se til hende i nat".. ja ja okay.. kommer hjem med dårlig smag i munden og tænker "jamen, det jo ikk en diagnose?? dickhead!! 

Anmeld

23. august 2011

morethanperfect

Det ser ikke godt ud ..

Jeg ville tage en tur til egen læge i morgen

Håber det snart er væk !

Anmeld

23. august 2011

Malene84

MAJ*MOR skriver:

det gjorde jeg også en aften jeg var ved lægen med Alberte.. "det går væk imorgen, men se til hende i nat".. ja ja okay.. kommer hjem med dårlig smag i munden og tænker "jamen, det jo ikk en diagnose?? dickhead!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.