Vores forhold er en løgn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.160 visninger
22 svar
0 synes godt om
23. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg overvejer kraftigt at flytte fra min mand.. Men det der holder mig er vores søn, og at han vil gøre alt for at han skal blive hos ham..

Jeg var hos mine forældre i en weekend i starten af august grundet et skænderi - og vi snakkede om det hele - jeg spurgte ham om en ting og han svarede forkert.. Mit spørgsmål lød; Er det vores forhold og mig der gør at du vil blive sammen?? Hans svar; For vores søn.. Jeg var slet ikke inkluderet i hans sætning..

Og nu har han fortalt alt..
Jeg er ikke hans livskærlighed, det er hans eks - jeg skulle bare være en trøste præmie.. Han følte ikke for mig selvom han sagde det.. Vores forhold er en løgn og han kan ikke gengælde et "Jeg elsker dig".. Vi har været sammen i tre år..

Det gør så ondt, jeg tør ikke poste dette indlæg i frygt for at i giver mig ret.. Vores barn er ikke det kærlighedsbarn jeg troede..

Hvad skal jeg gøre - jeg føler ikke jeg kan tilgive denne løgn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

twinboys

Anonym skriver:

Jeg overvejer kraftigt at flytte fra min mand.. Men det der holder mig er vores søn, og at han vil gøre alt for at han skal blive hos ham..

Jeg var hos mine forældre i en weekend i starten af august grundet et skænderi - og vi snakkede om det hele - jeg spurgte ham om en ting og han svarede forkert.. Mit spørgsmål lød; Er det vores forhold og mig der gør at du vil blive sammen?? Hans svar; For vores søn.. Jeg var slet ikke inkluderet i hans sætning..

Jeg er ikke hans livskærlighed, det er hans eks - jeg skulle bare være en trøste præmie.. Han følte ikke for mig selvom han sagde det.. Vores forhold er en løgn og han kan ikke gengælde et "Jeg elsker dig".. Vi har været sammen i tre år..

Det gør så ondt, jeg tør ikke poste dette indlæg i frygt for at i giver mig ret.. Vores barn er ikke det kærlighedsbarn jeg troede..

Gå fra ham.... han fortjener slet ikke dig...

Anmeld

23. august 2011

.....

Det må godt nok gøre hammer ondt at få sådan noget at vide

Jeg kunne ikke være sammen med én som ikke elskede mig, men i stedet elsker han sin eks ..det er begrænset hvor meget man skal blive sammen for sit barns skyld, og som jeg kan se det, så gavner det ikke noget for dig. Tror bare at du bliver ked af at være sammen med ham i længden, når han ikke har følelserne for dig..

Til sidst får du lige en krammer

Anmeld

23. august 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Gå fra ham.... han fortjener slet ikke dig...

Er bare bange for hvordan jeg skal klare mig som alene mor.. Og skal sige mit job op, det er hans bil og jeg arbejder i Helsingør og er fra storkøbenhavn.. Jeg ved ikke hvordan jeg klare det..

Anmeld

23. august 2011

twinboys

Anonym skriver:

Er bare bange for hvordan jeg skal klare mig som alene mor.. Og skal sige mit job op, det er hans bil og jeg arbejder i Helsingør og er fra storkøbenhavn.. Jeg ved ikke hvordan jeg klare det..

Man kan hvad man vil... der er en løsning på næsten alt...

Anmeld

23. august 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Jeg synes du skal gøre som du lyster. Havde det været mig, så var jeg skredet med det vuns! Sådan noget GØR man bare ikke! Jeg synes godt nok han er et s***! Undskyld jeg siger det

Anmeld

23. august 2011

Prinsessens'Mor<3

Anonym skriver:

Hold da op en mundfuld, vil prøve og sige det pænt, og jeg synes normalt at dette er et standard svar herinde som ikke altid er nødvendig, men han er ikke det værd, du er meget mere værd, hold da op en sk*d (pænt sagt).. Hvorfor lige pludselig denne sandhed?

Men ihvertfald en masse kram til dig..

Anmeld

23. august 2011

kiwilouise

Anonym skriver:

jeg er sikker på at du nok skal klare det fantastisk som alenemor

er der ikke mulighed for at du kan flytte til helsingør og beholde dit job?

Anmeld

23. august 2011

eElak

Gå fra ham! 

Mht. job, så må du evt tale med jobbet om at gå ned i tid pga situationen derhjemme. og så søge efter et nyt job i nærområdet. 

Alternativt må du se på muligheden for at flytte til helsingør.

Hvor bor din familie henne?

Overvej hvor dit netværk er (familie, venner/veninder) og flyt derhen hvor du har de bedste muligheder..

Eller... Hvis det er jeres fælles lejlighed, så bør det være ham som skulle flytte egentlig,,, Med mindre du ikke har lyst til at blive boende..

føler sgu med dig....  

Anmeld

23. august 2011

Chamomile

Det er jeg ked af at læse. Du fortjener at være lykkelig, og selvom det er svært at se nu, hvordan livet som alene mor skal komme til at fungerer- skal det nok komme til det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.