Bytte bytte købmand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. august 2011

morethanperfect

sne190810 skriver:

Det er super fedt design ..  Måske bare lidt for drenget til min pige?  Jeg tænker lige over det, for det er ret friskt og flot

Bare i orden ..

Det er lækkert men er mere vild med det Katvig du har .. Heheh ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Georgia

sne190810 skriver:

Hmm, nej  jeg tror jeg holder mig til sengetøj egentlig.

Det Gaia & Co sengetøj du har, er det junoir?

Det er baby, desværre.

Anmeld

29. august 2011

Maria.

Jeg ha et lyserøde gaia og ko med fugle!? Se mine salgsindlæg..

Jeg vil gerne bytte

Anmeld

29. august 2011

KarinaIda

Jeg har et rødt/lyseblåt katvig, det er faktisk det eneste sæt jeg nogensinde har set af det.. Det kan bruges til både drenge og piger.. Jeg bruger/har brugt det til min store pige på 3, men det ikke så tit vi får det på, så jeg vil gerne bytte hvis du interesseret, det er forresten junior..

Anmeld

29. august 2011

bullerbassen

sne190810 skriver:

Halløj 

Jeg har et Katvig junior sengetøj med brunt harlekin print, som jeg egentlig slet ikke er mig. Jeg tror det er brugt og vasket 2-3 gange, og under et ½år gammelt. Rigtig fin stand, ikke ryger og husdyrsfrit hjem. 

Jeg syntes det er synd det bare ligger i min sengetøjskasse, og ikke rigtig bliver brugt. Jeg kan sagtens ligge billed ind, det sker nok også. Kan bare først senere eftermiddag.

Men, men og atter men .. Sagen er den at i stedet for at sælge det, tænkte jeg om der var nogen som ville bytte? Evt. hvis du selv ligger inde med et junior sengetøj, som du er blevet 'træt af', eller bare trænger til fornyelse!  Og for at det skal være fair, så gerne i samme kvali/prisklasse.

Så skal vi bytte bytte købmand?

Hej

Kunne godt tænke mig at bytte men har ikke sengetøj , men vi mangler et junior sæt

Kunne du være interesseret i at bytte med Hj. syet tulle bukser , du kan selv bestemme hvilken stof du ville have..

https://www.baby.dk/debat/125016pi1/toej--piger/tulle--pose-bukser------nye---se-stof-muligheder--design-dine-egne-bukser-til-guldklumpen.aspx#GoToMessage

Hvis det kunne have interesse

Anmeld

29. august 2011

quity

Hmm, jeg tror det vil være lettere for dig at sælge det.

Hvilken pris tror du evt at du ville sælge det for?? Hvis det nu er

Anmeld

30. august 2011

sne190810

quity skriver:

Hmm, jeg tror det vil være lettere for dig at sælge det.

Hvilken pris tror du evt at du ville sælge det for?? Hvis det nu er

Ork jow, men tænkte nu bare på det her som en sjov ide man kunne prøve af.  Det er ikke fordi jeg er ivrig for at komme af med det.

Er lidt tilhænger af man ikke bare køber og køber nye ting hele tiden, men prøver at købe brugt/bytte og genbruge så vidt muligt materielle ting. Og hvis der nu alligevel var nogle der lå inde med noget ..

Anmeld

30. august 2011

sne190810

Maria. skriver:

Jeg ha et lyserøde gaia og ko med fugle!? Se mine salgsindlæg..

Jeg vil gerne bytte

Det er slet ikke min smag, ellers tak

Anmeld

30. august 2011

sne190810

bullerbassen skriver:

Hej

Kunne godt tænke mig at bytte men har ikke sengetøj , men vi mangler et junior sæt

Kunne du være interesseret i at bytte med Hj. syet tulle bukser , du kan selv bestemme hvilken stof du ville have..

https://www.baby.dk/debat/125016pi1/toej--piger/tulle--pose-bukser------nye---se-stof-muligheder--design-dine-egne-bukser-til-guldklumpen.aspx#GoToMessage

Hvis det kunne have interesse

Jo, det kunne da sagtens tænkes.

Hvor tykt er stoffet? Mere her til når det bliver koldt osv. eller om det er sådan nogle sommerbukser  

Laver du det efter barnets mål, eller har du skabelon for str.? Hvis du forstår hvad jeg mener .. Hehe

Anmeld

30. august 2011

sne190810

KarinaIda skriver:

Jeg har et rødt/lyseblåt katvig, det er faktisk det eneste sæt jeg nogensinde har set af det.. Det kan bruges til både drenge og piger.. Jeg bruger/har brugt det til min store pige på 3, men det ikke så tit vi får det på, så jeg vil gerne bytte hvis du interesseret, det er forresten junior..

Har du billed af det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.