Bytte bytte købmand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. august 2011

Georgia

sne190810 skriver:

Jeg tror jeg er rimelig åben for alle forslag .. Om det så falder i min smag, kan fremtiden kun vise  

Hvad har du at byde på?

Jeg har gode parfumer til mænd og kvinder.
Masser af pigetøj str. 98.
Drengetøj fra 50 og op til 80.
Tøj i str. S
Sko i str. 37/38
Baby sengetøj fra Gaia & Co.
Junior sengetøj (ingen fansy mærker) men pinke og lyserøde farver bl.a. princess.
Jakker i str. S
Masser af fede mande strik i str. M - helt nye, moderne og super fede  (min mand for dem ikke brugt, han er lidt for glad for sit arbejdstøj)
Lamaze baby legetøj.
Baby born cykel (helt ny)
Werner panton kopper (ny model 2011) aldrig brugt.

Nøøøj jeg har meget og endnu mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

sne190810

Georgia skriver:

Jeg har gode parfumer til mænd og kvinder.
Masser af pigetøj str. 98.
Drengetøj fra 50 og op til 80.
Tøj i str. S
Sko i str. 37/38
Baby sengetøj fra Gaia & Co.
Junior sengetøj (ingen fansy mærker) men pinke og lyserøde farver bl.a. princess.
Jakker i str. S
Masser af fede mande strik i str. M - helt nye, moderne og super fede  (min mand for dem ikke brugt, han er lidt for glad for sit arbejdstøj)
Lamaze baby legetøj.
Baby born cykel (helt ny)
Werner panton kopper (ny model 2011) aldrig brugt.

Nøøøj jeg har meget og endnu mere

Umiddelbart kan jeg se at jeg hverken passer sko, tøj eller babytøj med dig .. Legetøj har vi massere af.

Hvad for noget sengetøj er det du har?

Anmeld

23. august 2011

Georgia

sne190810 skriver:

Umiddelbart kan jeg se at jeg hverken passer sko, tøj eller babytøj med dig .. Legetøj har vi massere af.

Hvad for noget sengetøj er det du har?

Hvad med noget af det andet?
Jeg har et lyserødt princess, jeg har også et pink med cirkler på.
Hvad størrelse bruger din datter?

Anmeld

23. august 2011

sne190810

Georgia skriver:

Hvad med noget af det andet?
Jeg har et lyserødt princess, jeg har også et pink med cirkler på.
Hvad størrelse bruger din datter?

Hun er en størrelse 74. Så småt på vej op i en 80, men det går meeeget langsomt. Hun er ikke så stor igen ...

Anmeld

23. august 2011

Georgia

sne190810 skriver:

Hun er en størrelse 74. Så småt på vej op i en 80, men det går meeeget langsomt. Hun er ikke så stor igen ...

Jeg har lidt tøj i 80 og 86?

Anmeld

23. august 2011

Georgia

sne190810 skriver:

Forresten laver jeg sådan nogle flagrækker selv, i retro stof hvis det kunne have interesse. (du har nok set dem, de er så populære pt)

Anmeld

23. august 2011

Camulla

Ej, jeg er bare vild med det!!! Jeg har Junior sengetøj med Toy Story, Noget vildt lækkert med hvide og lyseblå tern med strudser og giraffer (fra ønskebørn - var ret dyrt mener jeg), blåt med hvide prikker og pirater (også fra ønskebørn til en god pris) Kunne et af disse friste?

Anmeld

23. august 2011

sne190810

Camulla skriver:

Ej, jeg er bare vild med det!!! Jeg har Junior sengetøj med Toy Story, Noget vildt lækkert med hvide og lyseblå tern med strudser og giraffer (fra ønskebørn - var ret dyrt mener jeg), blåt med hvide prikker og pirater (også fra ønskebørn til en god pris) Kunne et af disse friste?

Altså nu har jeg en pige selv ..  Så Toy Story og pirater er nok liiiidt for drenget.

Er de andre også meget drenget i det?

Katvigsættet er nemlig fra dengang jeg var lidt ovre i at ALT ikke skulle være i pigefarver, men gerne lidt kønsneutrale/drenget til min datter. Hvor jeg nu er vendt tilbage, til at jeg syntes det er rart, med noget piget ..

Anmeld

23. august 2011

sne190810

Georgia skriver:

Forresten laver jeg sådan nogle flagrækker selv, i retro stof hvis det kunne have interesse. (du har nok set dem, de er så populære pt)

Hmm, nej  jeg tror jeg holder mig til sengetøj egentlig.

Det Gaia & Co sengetøj du har, er det junoir?

Anmeld

23. august 2011

Camulla

Nårh, ha ha, det gik lige min næse forbi, at det var en pige du havde Det med ternene er ret neutralt, men alligevel lyseblåt jo, så nok ikke noget for din pige Øv øv, er godt nok helt vild med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.