Bytte bytte købmand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.653 visninger
33 svar
0 synes godt om
23. august 2011

sne190810

Halløj 

Jeg har et Katvig junior sengetøj med brunt harlekin print, som jeg egentlig slet ikke er mig. Jeg tror det er brugt og vasket 2-3 gange, og under et ½år gammelt. Rigtig fin stand, ikke ryger og husdyrsfrit hjem. 

Jeg syntes det er synd det bare ligger i min sengetøjskasse, og ikke rigtig bliver brugt. Jeg kan sagtens ligge billed ind, det sker nok også. Kan bare først senere eftermiddag.

Men, men og atter men .. Sagen er den at i stedet for at sælge det, tænkte jeg om der var nogen som ville bytte? Evt. hvis du selv ligger inde med et junior sengetøj, som du er blevet 'træt af', eller bare trænger til fornyelse!  Og for at det skal være fair, så gerne i samme kvali/prisklasse.

Så skal vi bytte bytte købmand?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Vildt god ide, desværre har jeg det bare selv..

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

23. august 2011

sne190810

numsefisk skriver:

Vildt god ide, desværre har jeg det bare selv..

Ja, tænkte også i stedet for at man bare går ud, og køber noget nyt.

Tit er der jo altid nogle som drømmer om netop det den anden har  har, mens de måske sidder inde med det man selv ønkser sig ..

Anmeld

23. august 2011

MamaJakob

Jakob vil gerne ha' det! Men han har ikke noget at bytte med - eller jo,,,, et splinternyt, ikke udpakket juniorsæt fra Ikea, men det er måske nok ikke lige det, du er ude efter, hvis jeg kender dig ret

Anyways - så fik jeg da lige oppet for dig

Anmeld

23. august 2011

sne190810

MamaJakob skriver:

Jakob vil gerne ha' det! Men han har ikke noget at bytte med - eller jo,,,, et splinternyt, ikke udpakket juniorsæt fra Ikea, men det er måske nok ikke lige det, du er ude efter, hvis jeg kender dig ret

Anyways - så fik jeg da lige oppet for dig

Dog ikke  Men tak for tilbuddet .. Skal nok skrive det bag øret, hviiiiis nu

Sengetøjet er bare ikke mig, kan mærke på mig selv at jeg bare ikke for det brugt. Var hel vild med det da jeg købte det ..  Meget mærkeligt! For det er ikke specielt gammelt

Anmeld

23. august 2011

MamaJakob

sne190810 skriver:

Dog ikke  Men tak for tilbuddet .. Skal nok skrive det bag øret, hviiiiis nu

Sengetøjet er bare ikke mig, kan mærke på mig selv at jeg bare ikke for det brugt. Var hel vild med det da jeg købte det ..  Meget mærkeligt! For det er ikke specielt gammelt

Du er lige til luxusfælden, Loui

Anmeld

23. august 2011

morethanperfect

sne190810 skriver:

Halløj 

Jeg har et Katvig junior sengetøj med brunt harlekin print, som jeg egentlig slet ikke er mig. Jeg tror det er brugt og vasket 2-3 gange, og under et ½år gammelt. Rigtig fin stand, ikke ryger og husdyrsfrit hjem. 

Jeg syntes det er synd det bare ligger i min sengetøjskasse, og ikke rigtig bliver brugt. Jeg kan sagtens ligge billed ind, det sker nok også. Kan bare først senere eftermiddag.

Men, men og atter men .. Sagen er den at i stedet for at sælge det, tænkte jeg om der var nogen som ville bytte? Evt. hvis du selv ligger inde med et junior sengetøj, som du er blevet 'træt af', eller bare trænger til fornyelse!  Og for at det skal være fair, så gerne i samme kvali/prisklasse.

Så skal vi bytte bytte købmand?

Jeg har dette fra Lene bjerre .. Vasket 3 gange

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2011

sne190810

morethanperfect skriver:

Jeg har dette fra Lene bjerre .. Vasket 3 gange

Det er super fedt design ..  Måske bare lidt for drenget til min pige?  Jeg tænker lige over det, for det er ret friskt og flot

Anmeld

23. august 2011

Georgia

sne190810 skriver:

Ja, tænkte også i stedet for at man bare går ud, og køber noget nyt.

Tit er der jo altid nogle som drømmer om netop det den anden har  har, mens de måske sidder inde med det man selv ønkser sig ..

Vil du kun bytte med sengetøj?
Ikke andet der kunne friste til din datter (søn), dig selv eller dit hjem.  Har alt  Smiler.

Anmeld

23. august 2011

sne190810

Georgia skriver:

Vil du kun bytte med sengetøj?
Ikke andet der kunne friste til din datter (søn), dig selv eller dit hjem.  Har alt  Smiler.

Jeg tror jeg er rimelig åben for alle forslag .. Om det så falder i min smag, kan fremtiden kun vise  

Hvad har du at byde på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.