flaske barn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Hvem?

Du gir bare knægten hva han kan spise!

Hvis du mener at hans mundmotorik er klar til grød, så giv ham det (jeg ville dog vente da han jo netop er for tidlig født), men i og med at han ikke spiser om natten er det naturligt at han spiser mere / hyppigere om dagen, så du ska bare gi ham det han vil ha.

Hilsen en mor til 2 flaskebørn (hvoraf den ene er født 6 uger for tidligt).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Mikkel's mor <3

Babyklar skriver:

han virker slet ikke til at have ondt i mavsen eller ligende. altså han arbejder på sagen når han skal lave bom bom, og det er da os lidt mørkt.

så syntes jeg at du skal blive ved at give ham 200 ml. han må jo have behov for det

Anmeld

23. august 2011

Den lykkelige

Vores fik og får stadig kun 120 ml hver 3. time.. Hun spiser så en om natten på 160 ml.. Men ellers ikke noget mellem kl 19-7..

Anmeld

24. august 2011

Moar2011

camillakrath skriver:

Benjamin er født 5 uger for tidligt og er lidt over 4 måneder. Han spiser ca. hver 3. time om dagen, og der spiser han 100 ml i gennemsnittet. Nogen gange mere, nogen gange mindre.

Mellem 17:30 og 18:30 får han lidt grød. For at komme igang med skeen

Han vejer omkring 5,7 kg og er 62 cm

har din sp sagt ok for grøden ? - så er min baby godt nok tyk i forhold til heh

Anmeld

24. august 2011

Moar2011

Den lykkelige skriver:

Vores fik og får stadig kun 120 ml hver 3. time.. Hun spiser så en om natten på 160 ml.. Men ellers ikke noget mellem kl 19-7..

hun sover godt nok længe . snyyd.

Anmeld

24. august 2011

Moar2011

Bondefruen skriver:

Du gir bare knægten hva han kan spise!

Hvis du mener at hans mundmotorik er klar til grød, så giv ham det (jeg ville dog vente da han jo netop er for tidlig født), men i og med at han ikke spiser om natten er det naturligt at han spiser mere / hyppigere om dagen, så du ska bare gi ham det han vil ha.

Hilsen en mor til 2 flaskebørn (hvoraf den ene er født 6 uger for tidligt).

hvornår startet du på grød?

Anmeld

24. august 2011

Sofia

Babyklar skriver:

hvor meget spiser jeres barn på 4mdr ? - min søn får 200ml hver 3time undtagen om natten ! min SP siger det for meget.

Tja, min sp siger også Alfred spiser for meget. Han er lidt over 5 mdr nu, men da han var 4 mdr spiste det samme som sin søn. Nu får han grød tre gange om dagen, og nok ca 3 flasker af 200 ml også. Kan du ikke evt starte op med grød, måske drikker han så meget mme fordi det ikke mætter ham nok mere!

Anmeld

24. august 2011

Moar2011

Sofia skriver:

Tja, min sp siger også Alfred spiser for meget. Han er lidt over 5 mdr nu, men da han var 4 mdr spiste det samme som sin søn. Nu får han grød tre gange om dagen, og nok ca 3 flasker af 200 ml også. Kan du ikke evt starte op med grød, måske drikker han så meget mme fordi det ikke mætter ham nok mere!

min sp synes ikk jeg skal starte på grød før han er 5mdr fordi han er født 6½ uge for tidligt.

Anmeld

24. august 2011

D-Micka

Jeg fik af vide af min læge en baby ikke kan spise for meget.. De spiser når de er sultne Og herhjemme spiste han også 200 ml. hver 3. time ca. og det passede med de at han fik mad 5 gange i døgnet ..
Synes ikke du skal begynde på grøden, da det ikke er godt for hans mave endnu ..

Anmeld

24. august 2011

Hvem?

Vi startede først op med grøden, da han var 6,5 mdr, hans mundmotorik var slet ikke klar til det, han er nu knap 8 mdr (korrigeret 6,5) og får grød 1-2 gange dagligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.