flaske barn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Mikkel's mor <3

Babyklar skriver:

ja og hvis han ikk får 200ml men mindre GRÆDER han.

hmm bruger han meget energi om dagen, og gylper han ?
hvis han ikke gør så vil jeg fortsætte med 200 ml for så får han jo lige netop ikke for meget tit vil de rigtig gerne bestemme de kære sp'er. men de er der kun for råd og vejledning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Moar2011

Mikkel's mor <3 skriver:

hmm bruger han meget energi om dagen, og gylper han ?
hvis han ikke gør så vil jeg fortsætte med 200 ml for så får han jo lige netop ikke for meget tit vil de rigtig gerne bestemme de kære sp'er. men de er der kun for råd og vejledning..

nej han bruger ikk ret meget energi, han leger en time under aktivitet tæppet. han gylper hvis man rygger rundt på ham

Anmeld

23. august 2011

Moar2011

Flodkilling skriver:

når for pokker da... Hmmm jeg er ikke flergangs mor eller noget, men jeg ville mene man skulle give ham det han vil have? 

ja men man skal passe på når det flaske, de kan tag alt for meget på nemlig

Anmeld

23. august 2011

Mikkel's mor <3

Babyklar skriver:

nej han bruger ikk ret meget energi, han leger en time under aktivitet tæppet. han gylper hvis man rygger rundt på ham

vil lige at det er klart at der kommer noget op igen når han leger og sådan, og så længe at han er godt tilpas med den mængde og ikke virker til at have ondt i maven over det, så ville jeg vil holde mig til de 200 ml og så når sp giver grønt lys for grød, så begynde på det..

Anmeld

23. august 2011

K&S

Babyklar skriver:

Sp'en var her idag - 6,9kg - han spiser hver 3time undtagen fra 20.30 til 05.00 der sover han.

Hvis jeg ellers kan regne, så får han 6 flasker om dagen á 200 ml. = 1200 x 6 = 7200 gram - det er jo ikke meget forskel i forhold til det han lige er blevet vejet til

Jeg tror, jeg ville holde fast i de 200 ml. pr. flaske - spiser han det hele?

Anmeld

23. august 2011

Moar2011

Mikkel's mor <3 skriver:

vil lige at det er klart at der kommer noget op igen når han leger og sådan, og så længe at han er godt tilpas med den mængde og ikke virker til at have ondt i maven over det, så ville jeg vil holde mig til de 200 ml og så når sp giver grønt lys for grød, så begynde på det..

han virker slet ikke til at have ondt i mavsen eller ligende. altså han arbejder på sagen når han skal lave bom bom, og det er da os lidt mørkt.

Anmeld

23. august 2011

Moar2011

K&S skriver:

Hvis jeg ellers kan regne, så får han 6 flasker om dagen á 200 ml. = 1200 x 6 = 7200 gram - det er jo ikke meget forskel i forhold til det han lige er blevet vejet til

Jeg tror, jeg ville holde fast i de 200 ml. pr. flaske - spiser han det hele?

ja for det meste ! - og hvis jeg feks tager den fra ham når han har spist 150ml begynder han at græde.

Anmeld

23. august 2011

Mi

Hop og og spring ned på hvad hun siger. Han spiser vel når han er sulten  Mine piger fik 200 ml hver fjerde time allerede da de var 2-3 måneder, og det var endda født to måneder for tidlig, så i realiteten var de jo "nyfødte". Min sp sagde, at så meget kunne de altså ikke have i deres maver, men som jeg sagde til hende: Nå, men det har de altså!

Anmeld

23. august 2011

lhn89

Luna får ca. 120-130 ml. hver 3. time. Men der kan også godt gå 4-5 timer. Der står dog på pakken at de ca. skal have 160-200 ml. 5-6 gange om dagen, så jeg synes ikke det lyder af meget, det han får

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

23. august 2011

camillakrath

Babyklar skriver:

hvor meget spiser jeres barn på 4mdr ? - min søn får 200ml hver 3time undtagen om natten ! min SP siger det for meget.

Benjamin er født 5 uger for tidligt og er lidt over 4 måneder. Han spiser ca. hver 3. time om dagen, og der spiser han 100 ml i gennemsnittet. Nogen gange mere, nogen gange mindre.

Mellem 17:30 og 18:30 får han lidt grød. For at komme igang med skeen

Han vejer omkring 5,7 kg og er 62 cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.