flaske barn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.808 visninger
37 svar
0 synes godt om
23. august 2011

Moar2011

hvor meget spiser jeres barn på 4mdr ? - min søn får 200ml hver 3time undtagen om natten ! min SP siger det for meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

K&S

Babyklar skriver:

hvor meget spiser jeres barn på 4mdr ? - min søn får 200ml hver 3time undtagen om natten ! min SP siger det for meget.

Han skal jo ca. have 1/6 af hans kropsvægt

Hvor mange flasker får han ca. om dagen? Og hvad vejer han?

Anmeld

23. august 2011

Mikkel's mor <3

Babyklar skriver:

måske det er tid til at prøve med lidt grød så mikkel var oppe på 1½l mme i døgnet og han spiste ikke om natten, så vi gik over til grød ved 3½ mdr

Anmeld

23. august 2011

Moar2011

K&S skriver:

Han skal jo ca. have 1/6 af hans kropsvægt

Hvor mange flasker får han ca. om dagen? Og hvad vejer han?

Sp'en var her idag - 6,9kg - han spiser hver 3time undtagen fra 20.30 til 05.00 der sover han.

Anmeld

23. august 2011

Moar2011

Mikkel's mor <3 skriver:

måske det er tid til at prøve med lidt grød så mikkel var oppe på 1½l mme i døgnet og han spiste ikke om natten, så vi gik over til grød ved 3½ mdr

min sp ville ikk have jeg begynder på grød, fordi min søn er født 6½uge for tidligt :s

Anmeld

23. august 2011

Mikkel's mor <3

Babyklar skriver:

min sp ville ikk have jeg begynder på grød, fordi min søn er født 6½uge for tidligt :s

nårh for pokker.. ja så er det da heller ikke nemt, han skal jo blive mæt

Anmeld

23. august 2011

gonefishing

Babyklar skriver:

hmmm da min datter blev 4 mrd gik vi til at give flaske hver 4 time. Men det var mere hende der ændrede det. hun er i dag 8 måneder og vejer 8200g. 

Hvad med vælling i 1-2 af flaskerne, så han bliver mere mæt af flasken og måske ikke behøver hver 3 time?

mvh Vik

Anmeld

23. august 2011

Moar2011

Mikkel's mor <3 skriver:

nårh for pokker.. ja så er det da heller ikke nemt, han skal jo blive mæt

ja og hvis han ikk får 200ml men mindre GRÆDER han.

Anmeld

23. august 2011

Moar2011

Flodkilling skriver:

hmmm da min datter blev 4 mrd gik vi til at give flaske hver 4 time. Men det var mere hende der ændrede det. hun er i dag 8 måneder og vejer 8200g. 

Hvad med vælling i 1-2 af flaskerne, så han bliver mere mæt af flasken og måske ikke behøver hver 3 time?

mvh Vik

jeg må slet ikk give ham andet end flaske, sier min sp. fordi han er 61uge fortidlig født

Anmeld

23. august 2011

gonefishing

Babyklar skriver:

jeg må slet ikk give ham andet end flaske, sier min sp. fordi han er 61uge fortidlig født

når for pokker da... Hmmm jeg er ikke flergangs mor eller noget, men jeg ville mene man skulle give ham det han vil have? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.