Mamamischa skriver:
det sku for dårligt kan godt følge dig.
på næstved sygehus fik jeg os af vide jeg kunne bliove nogen dage men nææ nej sku være ude inden kl 12
da jeg om natten ringer fordi den lille har skidt (fik den blokade i ryggen kan ikke huske hvad den hedder) Så kunne ikke føle mine ben og kunne derfor ikke selv gå ud og skifte hende, der kommer ingen på trods af jeg ringer oop til flere gange, om morgenen da der så kommer en ind siger hun hvorfor er den lille ikke blevet skiftede? det ska du fandme gøre når hun har skidt og bla bla bla, da jeg så forklarer hende hvorn det hænger sammen siger hun: det har jeg meget svært ved at tro på, og hvis det er sket så har de nok haft Noget vigtigere at se til. så sidder jeg bare der og tænker i kan sku da ikke se om mit barn var ved at dø i nat. FØDER ALDRIG DER MERE! så det ikke kun hvidovre der fejler
nej ved godt det ikke kun er Hvidovre der kan fejle og ved også godt at mange har gode oplevelser derude fra... men jeg har godtnok hørt meget dårligt. Min mor har arbejdet på Hvidovre fødegang for 15 år siden og hun var chokeret over den behandling jeg fik derude
Desuden fik jeg afvide af en sygeplejerske da jeg blev udskrevet (min mælk var jo ikke løbet ordentlig til) at jeg skulle købe det mælkeerstatning der hedder Nutramigen på apoteket. Så det gjorde jeg selvfølgelig!!
Og til mit første sp besøg her i malmø... kigger hun forundret på mig fordi nutramigen er til allergi børn og ikke indeholder mælk!!! så det havde min søn fået i 3 uger!!! ikke særlig fedt!
Så jeg er godtnok forundret over hvad fanden de tænker på derude på Hvidovre... tsk tsk
Anmeld