Afføring!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.343 visninger
22 svar
0 synes godt om
11. januar 2009

katty25

Hej Folkens

Min søn er snart 5 uger gammel, og han får modermælk, men er det normalt at han skider 5-6 gang om dagen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2009

twinboys

Hej Folkens

Min søn er snart 5 uger gammel, og han får modermælk, men er det normalt at han skider 5-6 gang om dagen??

Ja det er ganske normalt... De små kan gøre det mange gange om dagen... Så tror ikke du skal være nervøs...Og så længe det ser ens ud og er som det plejer...

Og tillykke med den lille pus

Majbritt

Anmeld

11. januar 2009

malou

det har victor ALDRIG gjort.... måske hver anden dag (haner 8 uger)

knus malou

Anmeld

11. januar 2009

Mormilla

Min han, havde noget i hver ble... Det er forskelligt, nogen har flere gange om dagen og andre kun en gang om dagen...

Anmeld

11. januar 2009

katty25

Min søns afføring er nogle gang grønlig og det plejer han ikke gør for tiden..

hva der kan skyldes?

Anmeld

11. januar 2009

katty25

twinboys skriver:

Ja det er ganske normalt... De små kan gøre det mange gange om dagen... Så tror ikke du skal være nervøs...Og så længe det ser ens ud og er som det plejer...

Majbritt

tak tak

men jeg er begyndt at give ham flaske om aften inden han skal til at sove samme tiden som os. For at være 100% at han får noget at spise inden han skal til at sove.

Han har problem med hans mave om aften til morgen hvor han har mavekneb og ik kan rigitg sove. Hvor han vågner hver ca 10 min eller halv time og er urolig..

Hva kan jeg gør?

Anmeld

11. januar 2009

malou

katty25 skriver:

Min søns afføring er nogle gang grønlig og det plejer han ikke gør for tiden..

hva der kan skyldes?

victors er gul, grøn og mørk... hihi en hel farveladde... ved ikke hvorfor

knus malou

Anmeld

11. januar 2009

Mormilla

katty25 skriver:

tak tak

men jeg er begyndt at give ham flaske om aften inden han skal til at sove samme tiden som os. For at være 100% at han får noget at spise inden han skal til at sove.

Han har problem med hans mave om aften til morgen hvor han har mavekneb og ik kan rigitg sove. Hvor han vågner hver ca 10 min eller halv time og er urolig..

Hva kan jeg gør?

Børn der får MMA, har grøn afføring... Det er helt normalt...

Anmeld

11. januar 2009

katty25

twinboys skriver:

Majbritt

tusinde tak

tak for rådet

Anmeld

11. januar 2009

Sara.

Mener ikke det er så vigtigt at holde øje med hvor mange gange de har afføring, med mindre de får modermælks erstatning og skal ha afføriong hver dag.. børn der lever af modermæl kan ha det flere gange om dagen eller der kan gå dage imellem... Det mest vigtigt at holde øje med at barnet tisser....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.