malou skriver:
NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEG ER SÅ TRÆT AF HVIDOVRE HOSPITAL.
TOTALT AMATØRER!!!!!!

Hvor har jeg ondt af dig!!! Mit fødsels forløb derude er også lige til at lukke op og s..... i. Hende der skulle ligge min epidoral (staves?) havde 2 dob.vagter på bagen og stak forkert.. hun sad og rystede på hovedet og missede med øjene. Hvilket jo så gav resultat i en spinal hovedpine. Så skal man ned og have et blodpass (tror jeg det hedder) der tager de 100 ml blod fra armen og sprøjter ind i ryggen der hvor de stak forkert. Men desværre stak den nye læge så forkert 6 gange før han mente det lykkedes.
Jeg blev flyttet op på barsel afsnittet (for dem der har brug for ekstra pleje i forhold til klinikken) JA goddav du min bare.. de kom kun og sagde godmorgen ellers så jeg ingen og da jeg var helt ved siden af mig selv pga hård fødsel vidste jeg jo ikke bedre. Så jeg blev udskrevet uden at kunne amme mit barn og uden en fødselsattest (skulle jeg jo have med til sverige) Så jeg stod og tudede (hormorner.. smiler) og vidste hverken ud eller ind. Dagen efter blev jeg så indlagt igen pga hovedpine og nerveskader ud i begge ben... og jeg skulle så stikkes igen...alt dette brugte vi hele min kærestes barsel til... og jeg har stadig 8 uger efter lammelse ud i benene!!!så jeg anbefaler INGEN at føde på hvidovre. min mor siger også at de har fået sindsyg dårlig kritik i pressen... har desværre ikke selv læst det!!
Så aldrig mere Hvidovre til mig!!!
Endvidere siger 2 forskellige jordmødre til mig at mit barn vejer ca. 2800 gram og at min jordmoder igennem hele forløbet har overskudt barnet idet hun har skrevet 3500 gram i min journal. Jeg prøver derfor at føde normalt i mange timer, men det ender jo som sagt ud med at jeg får akut kejsersnit. Jordmoderen bliver ved at sige, at det går fremad, men da vi så får lægen ind efter 3-4 timer med presse og hun siger med det samme, at det ikke kan lade sig gøre at føde normalt, så endnu engang har de været elendige, jeg har så spildt 3-4 timer med smerte yderligere, selvom de kunne have sagt at det ikke kunne lade sig gøre.
Mit barn vejer så 4025 gram da han bliver født, hviket er 1225 gram mere end de har skudt ham til. Dette har jo selvfølgelig været en stor faktor for hvorfor jeg ikke har kunnet føde alm. (oveni alle de fejl de har lavet).
Vi bliver så sendt op på barselsgangen, hvor vi får at vide at vi vil få al den hjælp vi har brug for. Det lyder jo dejligt som nybagte forældre der ikke har sover i 2 dage, at man så har nogle proffesionelle at støtte sig op af. Det viser sig så at sygeplejerskerne ialt er inde hos os max 5 gange hvoraf de 3 gange, har vi selv kaldt på dem. Vi får absolut ingen hjælp til amning eller vi får ikke vejet vores barn, så vi ved om han spiser ordentligt. De siger endvidere til os, at vi kan blive så længe vi har lyst, men på 2 dagen efter fødslen, kommer de om morgenen og siger at vi skal være ude inden kl. 13. Vi står så uden bil og har ikke arrangeret nogle til at hente os, da vi regner med at vi kan blive et par dage ekstra og jeg har stadig mange smerter i mit ar og føler mig ikke klar til at komme hjem. Vi får så mine svigerforældre til at hente os kl. 16, men dette betyder så at vi skal sidde 3 timer ude på gangen med en 2 dage gammel baby.
3 dage efter udskrivelsen fra Hvidovre hospital, bliver vores søn nu MEGET sløv og han sover hele tiden. Vi går derfor til læge og han sender os straks til Holbæk sygehus hvor vi bliver indlagt. De laver nogle prøver, vejer barnet mm. og vi finder så ud af at jeg ikke producerer mælk nok og det er derfor han er blevet sløv. Her ligger vi i 3 dage til vi har fået styr på amningen og jeg har fået mælk i brysterne og nu går alt som det skal......
Men det er simpelthen den værste service jeg nogensinde har oplevet. Jeg ville end ikke anbefale at føde på Hvidovre hospital til min værste fjende.
Knus
Anmeld