Klippet uden tilladelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

raca

Ditte_Marie skriver:

Men det er sådan jeg vil have det til at fungere.

Det kan så godt være at opvask, vasketøj og rengøring må være hvad det er og må vente, men vil helt klart sørge for at min mand og jeg selv får den søvn vi har brug for. Ellers må mor eller svigermor hjælpe.
For manglende søvn og overskud dræber forhold

det er bare ikke mugligt hvis begge arbejder og barnet er 2 inden det sover igennem.. og man gerne vil være sammen med det.

søvn har her været en luksus ting.. dvs sammenhængende søvn.. vi har i nu 5 år delt det der sovning.. så manden sover længe lørdag og jeg søndag også tager jeg ungerne om natten. og sover til middag..

men lære og klare sig med 7 timer afbrudt af natterod.. også evt en middagslur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Lulle25 skriver:

Ej det er jo respektløs, har lige set din tråd fra den 18 aug af din søn med den skønneste manke. Kan sagtens forstå du er sur over det. Min svigermor skulle passe min datter da hun var 3. Hun var lige begyndt at få pandehåret med i hestehalen, men der var lige lidt der ikke var langt nok, så da jeg hentede min datter havde min sviger"monster" klippet hende så hun havde fået pandehårjeg blev så tosset og jeg kan sagtens følge dig. Lyt ikke til dem der klantre dig for at bestemme, for det er da noget man aftaler, det er da ikke noget man bare gør mens moderen sover

Tak for din søttet  Godt der er nogle der forstår mig..

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

henh01 skriver:

Ja men hvorfor skal mændene altid spørge om lov til at gøre noget?

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

Lulle25 skriver:

Ej det er jo respektløs, har lige set din tråd fra den 18 aug af din søn med den skønneste manke. Kan sagtens forstå du er sur over det. Min svigermor skulle passe min datter da hun var 3. Hun var lige begyndt at få pandehåret med i hestehalen, men der var lige lidt der ikke var langt nok, så da jeg hentede min datter havde min sviger"monster" klippet hende så hun havde fået pandehårjeg blev så tosset og jeg kan sagtens følge dig. Lyt ikke til dem der klantre dig for at bestemme, for det er da noget man aftaler, det er da ikke noget man bare gør mens moderen sover

Der er så også stor forskel på om det er far eller svigermor som klipper ens barn

Anmeld

22. august 2011

lilledittemor

raca skriver:

det er bare ikke mugligt hvis begge arbejder og barnet er 2 inden det sover igennem.. og man gerne vil være sammen med det.

søvn har her været en luksus ting.. dvs sammenhængende søvn.. vi har i nu 5 år delt det der sovning.. så manden sover længe lørdag og jeg søndag også tager jeg ungerne om natten. og sover til middag..

men lære og klare sig med 7 timer afbrudt af natterod.. også evt en middagslur.

Nej nej, det er også kun mens jeg er på barsel
Når jeg starter i arbejde, så må vi jo deles om "tjansen".

Anmeld

22. august 2011

bullerbassen

Aisha skriver:

Så vågnede jeg her til morges til en helt skaldet baby dreng. Min mand har mens jeg sov klippet hans hår helt skaldet. Jeg er så ked af det.

Jeg ved godt at der er nogle der vil sige at det bare er hår men det trøster ikke. Jeg kan ikke forstå hvordan kan kan være sådan en skid! når han ved at jeg elsker drenge med langt hår.. Alt hans lysebrune hår er væk og istedet ligner han en bølle

Jeg har råbt bandet skreget men intet hjælper. Jeg hader min mand nogen gange. Det her kan jeg ikke tilgive ham for... Jeg er bare så ked af det

Ej hvorfor i alverden har han det

Jeg var blevet TOSSET  hvis min mand havde gjordt det. Selvfølgelig vokset det ud igen - men det er ski bare ikke ok.

Anmeld

22. august 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
bullerbassen skriver:

Ej hvorfor i alverden har han det

Jeg var blevet TOSSET  hvis min mand havde gjordt det. Selvfølgelig vokset det ud igen - men det er ski bare ikke ok.

Han siger han var træt af folk de spurte om det var en dreng eller pige.

Anmeld

22. august 2011

butterflyPhoto

Aisha skriver:

tot? Nej bare vent. det skal være en megaaa tot så han bliver nød til at komme af med det hele. Ligesom vores søn !!!

kan rigtig godt lide idéen om denne hævn - selvom hævn faktisk ikke er noget jeg går ind for.. Det er jo bare at synke ned på samme niveau 

Jeg synes bare du skal passe på - hvis han kan finde på at klippe din søn stik imod din vilje - og så oven i købet mens du sover (KUJON) - kan han vel egentlig også finde på at klippe dig?

Altså jeg mener, hvis du klipper noget af hans hår som hævn, gør han vel bare det samme ved dig. Og jeg tænker at det vel er værre for dig at blive nødsaget til at blive klippet skaldet, end det er for ham??

Håber dog du kan forklare ham at det er utrolig fejt og direkte modbydeligt det han har gjort.

Knus til dig 

/Christina Ipsen   - ButterflyPhoto.dk

Anmeld

22. august 2011

Tvillingemor80

Var også blevet sur hvis han bare havde klippet barnet - sådan RIGTIG sur ..

Anmeld

22. august 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Ditte_Marie skriver:

Nej nej, det er også kun mens jeg er på barsel
Når jeg starter i arbejde, så må vi jo deles om "tjansen".

Må indrømme, at jeg blir lidt provokeret af det, som du skriver... men fordi din mand går på arbejde i 8/9 timer, så skal han ikke hjælpe til, fordi du har barsel???? er det sådan det skal forståes...

Barsel = 24/7 arbejde alle ugen dage

Manden job = 7/10 timers arbejde 5 gange om ugen

Hvordan er det retfærdig at manden ikke hjælper til???? og hvorfor skal bedste hjælpe, når du har en kompetent mand, som gerne skulle lære sit barn at kende... og den eneste måde, at gøre det på, er da at skifte en ble ( også om natten), passe sit eget barn osv...

Jeg tænker nok lidt, at du blir klogere, når barnet kommer...

Jeg har en skøn mand, som arbejder 12 timer, får 5 timer søvn, men samtidig laver mad, bygger hus, putter børn og putter med mig på sofaen.... og jeg vil da ikke være det foruden... og alt repspekt til ham, men det er da det, som det til et ligeværdig forhold........ Jeg knokler da også røven ud af bukserne ved at gå hjemme på barsel med et barn, men vi har 3 til sammen og så er det et fuldtidsarbejde, som vare 7 dage om ugen i 24 timer, så derfor forventer jeg hjælp fra ham, når han kommer hjem......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.