Flyverdragtsjunglen - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Moster Lagkage

har haft didrikson overftøj til sønnike, både jakker og flyverdragt. det er efter min mening det bedste, arbejder selv i institution, og kan klart anbefale didrikson. de har også vist sig udemærkede i tests, og er helt klart at anbefale i udebørnehaver, hvor børn generelt er ude i længere tid. vi nøjes med en flyverdragt, da den aldrig bliver våd igennem, samt er utrolig hurtig til at tørre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Pikku Myy

Moster Lagkage skriver:

har haft didrikson overftøj til sønnike, både jakker og flyverdragt. det er efter min mening det bedste, arbejder selv i institution, og kan klart anbefale didrikson. de har også vist sig udemærkede i tests, og er helt klart at anbefale i udebørnehaver, hvor børn generelt er ude i længere tid. vi nøjes med en flyverdragt, da den aldrig bliver våd igennem, samt er utrolig hurtig til at tørre.

Det var dejligt at høre. Vi købte vores Didrikson i går

Anmeld

25. august 2011

Louisesam

Har lige købt en Mikk-line på tilbud til 350,- sat ned fra 499,- Den er fantastisk lækker og tynd i det, så min søn rigtig kan bevæge og boltre sig i den! Den kan holde ned til -15 grader og er vind og vandtæt! Helt udmærket flyverdragt og til en rigtig god pris!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.