Flyverdragtsjunglen - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hey, er så småt begyndt at undersøge markedet for flyverdragter, men hold da op en jungle. Jeg har fundet nogle stykker, jeg er vild med i forskellige prisklasser, men hvilke er gode, holder dem tørre og varme osv osv.?? Kom derfor glad med jeres erfaringer på, hvad I har valgt og hvorfor + hvilke I har haft dårlige erfaringer med. Tusind tak :-)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.587 visninger
22 svar
0 synes godt om
22. august 2011

Sommersko

Hey,

er så småt begyndt at undersøge markedet for flyverdragter, men hold da op en jungle. Jeg har fundet nogle stykker, jeg er vild med i forskellige prisklasser, men hvilke er gode, holder dem tørre og varme osv osv.??

Kom derfor glad med jeres erfaringer på, hvad I har valgt og hvorfor + hvilke I har haft dårlige erfaringer med.

Tusind tak :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Maja_4000

Nu er min datter jo kun 8 måneder :b Men min mor har været så sød at købe flyverdragt til hende !
Hun arbejder i en vuggestue , og hun valgte en Ticket To Heaven , da hun havde gode erfaringer med dem (: Så det tester vi i år Hehe
Sidste vinter havde hun en Lego som var SUPER ! Men den brugte hun jo kun i autostolen , så aner ikke om den ville have holdt tæt (;

Anmeld

22. august 2011

Mathilde

Sidste år havde Celina en Reima som jeg havde købt brugt og en Mikk-line flyverdragt. Begge virkede lige gode.... Hun var altid tør og varm. Vi er så heldige, at hun kan passe dem igen i år

Vinterjakke har jeg lige bestilt i Hummel. Håber den er god.

Anmeld

22. august 2011

lauras*mor*

Vi havde en Name It sidste år, til 600, og den var virkelig god.. Laura var altid tør og varm uanset hvad hun lavede i den... Fantastisk...
Den kan jeg vamt anbefale...  Nu brugte vi den kun en halv sæson, men den ser helt ny ud stadig, så derfor kan de virkelig også  holde længe.. Man kan slet ikke se den faktisk er brugt, så det er jo også et plus synes jeg... :-)

Held og Lykke med jagten

Anmeld

22. august 2011

L.J.L

sidste vinter havde vi Molo og den var vi rigtig glade for. Lauritz var altid tør og varm, og kunne bevæge sig i den.

I år har vi valgt en Name it og en Ticket to Heaven, de virker udemærkede udadtil, så nu må vi se hvad dommen bliver

Anmeld

22. august 2011

Nessie

Sidste år havde vi en Hummel, som vi havde "arvet".

I år prøver vi med én fra Minymo, de skulle også være gode, men det må vinteren jo vise

Anmeld

22. august 2011

2babygirls

A.S. skriver:

Hey,

er så småt begyndt at undersøge markedet for flyverdragter, men hold da op en jungle. Jeg har fundet nogle stykker, jeg er vild med i forskellige prisklasser, men hvilke er gode, holder dem tørre og varme osv osv.??

Kom derfor glad med jeres erfaringer på, hvad I har valgt og hvorfor + hvilke I har haft dårlige erfaringer med.

Tusind tak :-)

Har stemt andet, da vi har en Ej sikke lej flyverdragt.
Hun er 10 mdr, så ved ikke om det er et godt køb endnu......

Anmeld

22. august 2011

Sommersko

Nessie skriver:

Sidste år havde vi en Hummel, som vi havde "arvet".

I år prøver vi med én fra Minymo, de skulle også være gode, men det må vinteren jo vise

tak for svar, og hvad synes du så om den fra hummel? levede den op til forventningerne??

Anmeld

22. august 2011

janne1986

Minomy havde vores datter da hun var omkring 1½ år, den var alletiders....

Vi har også haft Mikk Line og nu prøver vi en Reima

Anmeld

22. august 2011

Clisolka

Jeg har stemt andet, da det er første år jeg skal ud og have flyverdragt, så jeg hopper med i denne tråd og kigger på svar 

Dog har min kæreste forelsket sig i en af Molo's flyverdragte, så nu må vi se om det bliver den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.