Flyverdragtsjunglen - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Pige2009

A.S. skriver:

Hey,

er så småt begyndt at undersøge markedet for flyverdragter, men hold da op en jungle. Jeg har fundet nogle stykker, jeg er vild med i forskellige prisklasser, men hvilke er gode, holder dem tørre og varme osv osv.??

Kom derfor glad med jeres erfaringer på, hvad I har valgt og hvorfor + hvilke I har haft dårlige erfaringer med.

Tusind tak :-)

Laura havde en Molo sidste år, og hun var altid tør og varm på trods af den kolde vinter. Hun får samme Molo igen i år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Alba

Mens de er små og hverken klatrer eller løber i sne og mudder så synes jeg ikke at det er nødvendigt med en dyr en.  H&M er helt fin, jeg har erfaret at den holder rigtig godt hele vinteren igennem og jeg synes også de er pæne (nogen af dem) har ikke erfaring med store børn. Dog har jeg mærker jeg kigger efter og det er Reima og Ticket to Heaven.

Anmeld

22. august 2011

Sommersko

Alba skriver:

Mens de er små og hverken klatrer eller løber i sne og mudder så synes jeg ikke at det er nødvendigt med en dyr en.  H&M er helt fin, jeg har erfaret at den holder rigtig godt hele vinteren igennem og jeg synes også de er pæne (nogen af dem) har ikke erfaring med store børn. Dog har jeg mærker jeg kigger efter og det er Reima og Ticket to Heaven.

Det har du fuldstændig ret i. Men min datter er næsten 2 til vinter, og hun er over alt, så har brug for en som virkelig kan holde hende varm + tør og med god bevægefrihed.

Anmeld

22. august 2011

Alba

A.S. skriver:

Det har du fuldstændig ret i. Men min datter er næsten 2 til vinter, og hun er over alt, så har brug for en som virkelig kan holde hende varm + tør og med god bevægefrihed.

Jeg synes at Reima virker solid, har ikke selv haft en men kender mange børn som har og de er ret gode. især dem med to lynlåse, det er lidt nemmere når de ikke helt selv kan få den på.

Anmeld

22. august 2011

Minibix

Vores ældste datter er 3 år nu og vi har de sidste to vintre haft en Hummel til hende, det har været et super godt køb. Hun er en meget aktiv pige m krudt i enden så vi har virkelig brug for en der kan holde til noget og det kan Hummel! Der er god bevægelsesfrihed, den er let og tilmed lækker design, så kan varmt anbefales. Efter en sæson hvor den er brugt hver dag ser den ud som ny. Vi skal Hummel igen i år.

Anmeld

22. august 2011

Nessie

A.S. skriver:

tak for svar, og hvad synes du så om den fra hummel? levede den op til forventningerne??

Ja, den var ganske udemærket, men han var jo ikke så stor, så han brugte den ikke vildt meget i sneen, men den holdt ham fint varm og tør 

Anmeld

22. august 2011

132319

Ver de terre!

Mine unger kommer aldrig til at gå i andet. Jeg har endnu ikke stødt på en flyverdragt der når dem til sokkeholderne

Anmeld

23. august 2011

AdamsMor

Min søn blir 2 år til november og havde en flyverdragt sidste vinter, som bare var en billig, men tyk en fra Bilka og den virkede altså fin.

Han var ikke kold eller våd selvom han kravlede rundt i sneen. Efter min vurdering er det mere Vanter og fodtøj, man skal satse på, for hvis de fryser hænder og fødder, fryser de også resten - ligesom os store børn!

Det kan dog godt være det blir lidt anderledes nu hvor han løber rundt, men som udgangspunkt blir det også en billig, men tyk i år, eller en jeg køber brugt på nettet.

Anmeld

23. august 2011

maria_wlt

Sidste år købte vi en i BILKA  

Tristan var 1 år og den var perfekt... Dejlig varm og ingen problemer... Har købt den samme igen i år og så må vi se om den kan holde til ham nu

Anmeld

23. august 2011

Pikku Myy

Vi havde en Reima sidste år. Han blev aldrig kold, våd eller svedig, så den kan jeg sagtens anbefale.

I år har vi købt en Didrikson. Håber jeg kan anbefale den efter den kommende sæson Min søn kommer til at være 3 år til vinter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.