Øv øv øv:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

Lisbeth1985

Nessie skriver:

Jeg kan godt forstå at du har mistet modet, men det skal NOK lykkes på et tidspunkt.

i vores 2. forsøg var der også kun 1 æg ud af 8 der blev befrugtet, og jeg var vildt skuffet, og troede heller ikke på at det blev til noget. Så holdt vi en pause på et halvt års tid og prøvede at tænke på noget andet, og gik begge to til akupunktur.
3. gang havde vi 4 æg der blev befrugtet og udviklede sig, 2 blev lagt op og resulterede i Daniel, og 2 blev puttet i fryseren.

Det er godt at høre at I stadig har 3. friske forsøg, det giver lidt ro på. Man kan godt gå hen og blive lidt stresset til sidst. Vi troede at vi skulle til at bruge sidste forsøg, men så fortalte overlægen at vi havde et ekstra forsøg pga. en MA jeg havde med fryseæg. Det gav lidt ro i sindet.

Vi vil lige give inseminering et forsøg, fordi jeg blev gravid sidste år (øko), så nu ved vi jo at det godt kan lade sig gøre, så vil lige prøve det først.
Man skal vist heller ikke have helt så mange hormoner.

Så i de sidste måneders tid har vi taget vitaminer og nogle dråber, + selvfølgelig, akupunktur igen. Håber at det kan lykkes uden at vi skal igennem alt det der igen.

Og man kan godt føle sig en smule utaknemmelig, for vi HAR jo fået en skøn dregng, men vi vil bare så gerne give ham en søskende

Jeg synes absolut ikke, at du skal føle, at du er utaknemmelig!! Det er HELT naturligt at ønske sig flere børn.. 

Lige nu er vi i en situation, hvor vi vil være så taknemmelige for ét barn og vi lover ofte hinanden, at hvis vi får det ønske opfyldt vil vi være evige taknemmelige.. Men.. Jeg er sikker på, at vi forhåbentlig også en dag kommer til at drømme om nr.2 Det håber jeg i hvert fald!!

Held og lykke med det - jeg  for, at i får gevinst i første IUI

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Nessie

Lisbeth1985 skriver:

Jeg synes absolut ikke, at du skal føle, at du er utaknemmelig!! Det er HELT naturligt at ønske sig flere børn.. 

Lige nu er vi i en situation, hvor vi vil være så taknemmelige for ét barn og vi lover ofte hinanden, at hvis vi får det ønske opfyldt vil vi være evige taknemmelige.. Men.. Jeg er sikker på, at vi forhåbentlig også en dag kommer til at drømme om nr.2 Det håber jeg i hvert fald!!

Held og lykke med det - jeg  for, at i får gevinst i første IUI

Tak

Vi sagde også i forløbet at vi ville være glade, bare vi fik ét barn, men når man så stor med vidunderet, ja, så meldte ønsket sig om én mere meget hurtigt

Anmeld

24. august 2011

Lisbeth1985

Nessie skriver:

Tak

Vi sagde også i forløbet at vi ville være glade, bare vi fik ét barn, men når man så stor med vidunderet, ja, så meldte ønsket sig om én mere meget hurtigt

Selvfølgelig gør det det - bare fordi man er barnløs har man jo alle de samme ønsker for familieforøgelse som de heldige skiderikker, der kan lave børn bare de kigger på hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.