Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: årrrh nej sødeHvor lang i processen nåede de og hvad sagde de ellers.Dét er jeg virkelig ked af at høreTæller det så som et forsøg eller ikke?Kæmpe kram til jer
årrrh nej sødeHvor lang i processen nåede de og hvad sagde de ellers.Dét er jeg virkelig ked af at høreTæller det så som et forsøg eller ikke?Kæmpe kram til jer
Nej, heldigvis ikke
Jeg sender en mail med forklaring en af dagene..
Jeg håber, at du får ruget, så vi snart kan få en fantastisk opdate
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Og forresten.. Tak for din sms i morges
AnneH skriver: Åhhh nej søde... det gør mig ondt at læse. Kæmpe
Åhhh nej søde... det gør mig ondt at læse.
Kæmpe
AnneP skriver: Ååårhhhh NEJ Søde Hvor det bare SÅ Uretfærdigt! Store medfølende kram til dig!
Ååårhhhh NEJ Søde
Hvor det bare SÅ Uretfærdigt!
Store medfølende kram til dig!
Ja, det er noget lort!!
Tak for krammet
DreamChild skriver: Nej nej nej... Det kan bare ikke passe Hvor er det bare forfærdeligt, føler så meget med jer
Nej nej nej... Det kan bare ikke passe
Hvor er det bare forfærdeligt, føler så meget med jer
Vi forstår det heller ikke
Jeg håber, at det går meget bedre for jer
Lisbeth1985 skriver: Det synes jeg også lige nu Hvem sagde selvmedlidenhed?
Det synes jeg også lige nu Hvem sagde selvmedlidenhed?
Hvis ikke man må være lidt ynkelig og selvmedlidende når i gennemgår det i gør nu, hvornår må man så!
Line11 skriver: Aaaaiijjj hvor er verden uretfærdig, I fortjener bare så meget at blive forældre!! Jeg håber I finder styrken til at komme videre, for det skal nok lykkes for jer selvom prøvelserne er så svære!!! kæmpe knus fra mig
Aaaaiijjj hvor er verden uretfærdig, I fortjener bare så meget at blive forældre!! Jeg håber I finder styrken til at komme videre, for det skal nok lykkes for jer selvom prøvelserne er så svære!!!
kæmpe knus fra mig
Tak
Lige nu ved jeg ikke, hvor jeg skal findet modet til at prøve igen.. Men håber, at det kommer..
Putomanen skriver: Nej nej nej, hvor er det bare uretfærdigt! Øv, hvor jeg føler med jer! Jeg håber, at I ikke ryger helt ned, og at I kan holde modet og håbet oppe. Det skal nok lykkes jer!
Nej nej nej, hvor er det bare uretfærdigt! Øv, hvor jeg føler med jer! Jeg håber, at I ikke ryger helt ned, og at I kan holde modet og håbet oppe. Det skal nok lykkes jer!
Miss BananaHammock skriver: Ihhhh altså... hvor er det bare ikke fair! Sender et stort stort kram!!!!
Ihhhh altså... hvor er det bare ikke fair! Sender et stort stort kram!!!!
Tak søde
Lisbeth1985 skriver: Det er en laaaang historie Men det korte af det lange er, at vi skulle have haft ICSI og at de lavede alm. IVF - resultatet blev ét befrugtet æg, som ikke overlevede Er bare gal og ked af det på samme tid lige nu! Jeg ringer en af dagene, når jeg er ovenpå igen - lige nu er jeg total tudemarie Jeg håber, at du er kommet dig over din hårde nat og at den kommende bliver bedre
Det er en laaaang historie Men det korte af det lange er, at vi skulle have haft ICSI og at de lavede alm. IVF - resultatet blev ét befrugtet æg, som ikke overlevede Er bare gal og ked af det på samme tid lige nu!
Jeg ringer en af dagene, når jeg er ovenpå igen - lige nu er jeg total tudemarie
Jeg håber, at du er kommet dig over din hårde nat og at den kommende bliver bedre
HOLD NU OP NOGLE IDIOTER!!!!
Du ringer bare når du er klar!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128