Øv øv øv:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

esiuol

Lisbeth1985 skriver:

Meget

Jeg håber, at i har bedre held med det

Jeg hepper i hvert fald

Tak for det - jeg velkommer alle heppere og krydsede fingre.

Til gengæld vil jeg krydse alt hvad jeg har for, at I har heldet med jer næste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

tinasmor

Sad lige og tænkte på dig og dine æg- Åh nej det var da den værste nyhed. Hvor mange æg havde de at gøre godt med?

Anmeld

23. august 2011

Nessie

Lisbeth1985 skriver:

Det havde vi heller ikke

Lige nu er det hele bare så uoverskueligt.. Der er f... ondt, at man går igennem en nedregulering og en hormonbehandling for ingenting

Jeg håber, at du har det godt

Kan I få et nyt forsøg, eller tæller det med som normalt? Det synes jeg i hvert fald ikke er fair.

Har I mod på at prøve igen fra næste mens? Håber sådan for jer at der snart sker noget.

Jeg går i mit stille sind og overvejer hvilken klinik vi skal vælge til inseminering. Har aldrig prøvet inseminering før, så ved ikke om nogen har bedre resultater end andre.
Jeg har ikke talt så meget med manden om det endnu, men han er jo voldsomt skruk og utålmodig, så det varer nok ikke længe inden vi opgiver naturmetoden.

Men synes at insemínering skal prøves inden vi går i gang med det (meget) dyre ISCI igen 

Anmeld

23. august 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

HOLD NU OP NOGLE IDIOTER!!!!

Du ringer bare når du er klar!!!!

Anmeld

23. august 2011

Lisbeth1985

esiuol skriver:

Tak for det - jeg velkommer alle heppere og krydsede fingre.

Til gengæld vil jeg krydse alt hvad jeg har for, at I har heldet med jer næste gang

Tak

Anmeld

23. august 2011

Lisbeth1985

tinasmor skriver:

Sad lige og tænkte på dig og dine æg- Åh nej det var da den værste nyhed. Hvor mange æg havde de at gøre godt med?

9 stk. Sidste gang havde vi 8 og af disse blev 5 så gode, at de blev brugt til henholdsvis ÆO og frys.. Så vi er helt vildt overraskede over det dårlige resultat denne gang

Anmeld

23. august 2011

Lisbeth1985

Nessie skriver:

Kan I få et nyt forsøg, eller tæller det med som normalt? Det synes jeg i hvert fald ikke er fair.

Har I mod på at prøve igen fra næste mens? Håber sådan for jer at der snart sker noget.

Jeg går i mit stille sind og overvejer hvilken klinik vi skal vælge til inseminering. Har aldrig prøvet inseminering før, så ved ikke om nogen har bedre resultater end andre.
Jeg har ikke talt så meget med manden om det endnu, men han er jo voldsomt skruk og utålmodig, så det varer nok ikke længe inden vi opgiver naturmetoden.

Men synes at insemínering skal prøves inden vi går i gang med det (meget) dyre ISCI igen 

Det tæller heldigvis ikke med i regnskabet, så vi har stadig tre friske forsøg tilbage Vi fik jo også et nyt efter sidste forsøg, da det endte i en biokemisk

Vi har aftalt med lægen, at jeg starter op med p-piller,når jeg får fru rød på besøg. Når den første pakke er tom skal vi så tage stilling til, om vi vil holde pause eller starte med nedregulering igen. Lige nu orker jeg det slet ikke - jeg føler mig fuldstændig slået hjem Men jeg håber, at en lille måned kan hele sårene lidt, så jeg er klar igen.. Manden er allerede klar, men det er jo heller ikke ham, der skal have alle hormonerne

Må man spørge om, hvorfor i vælger inseminering? Jeg ved godt, at det er meget billigere, men graviditetschancerne er jo også væsentligt mindre. Jeg kender ikke så meget til de forskellige privatklinikker, da vi jo stadig er i det offentlige, men jeg håber, at i snart finder en god en, så i kan opleve lykken igen

Anmeld

23. august 2011

os2

Det er jeg virkelig virkelig ked af at læse

Vi holder pause herinde en kort stund - så har ikke fulgt alt for meget med i den sidste tid - men har tænkt på hvordan det mon gik for dig/jer.

Anmeld

23. august 2011

Nessie

Lisbeth1985 skriver:

Det tæller heldigvis ikke med i regnskabet, så vi har stadig tre friske forsøg tilbage Vi fik jo også et nyt efter sidste forsøg, da det endte i en biokemisk

Vi har aftalt med lægen, at jeg starter op med p-piller,når jeg får fru rød på besøg. Når den første pakke er tom skal vi så tage stilling til, om vi vil holde pause eller starte med nedregulering igen. Lige nu orker jeg det slet ikke - jeg føler mig fuldstændig slået hjem Men jeg håber, at en lille måned kan hele sårene lidt, så jeg er klar igen.. Manden er allerede klar, men det er jo heller ikke ham, der skal have alle hormonerne

Må man spørge om, hvorfor i vælger inseminering? Jeg ved godt, at det er meget billigere, men graviditetschancerne er jo også væsentligt mindre. Jeg kender ikke så meget til de forskellige privatklinikker, da vi jo stadig er i det offentlige, men jeg håber, at i snart finder en god en, så i kan opleve lykken igen

Jeg kan godt forstå at du har mistet modet, men det skal NOK lykkes på et tidspunkt.

i vores 2. forsøg var der også kun 1 æg ud af 8 der blev befrugtet, og jeg var vildt skuffet, og troede heller ikke på at det blev til noget. Så holdt vi en pause på et halvt års tid og prøvede at tænke på noget andet, og gik begge to til akupunktur.
3. gang havde vi 4 æg der blev befrugtet og udviklede sig, 2 blev lagt op og resulterede i Daniel, og 2 blev puttet i fryseren.

Det er godt at høre at I stadig har 3. friske forsøg, det giver lidt ro på. Man kan godt gå hen og blive lidt stresset til sidst. Vi troede at vi skulle til at bruge sidste forsøg, men så fortalte overlægen at vi havde et ekstra forsøg pga. en MA jeg havde med fryseæg. Det gav lidt ro i sindet.

Vi vil lige give inseminering et forsøg, fordi jeg blev gravid sidste år (øko), så nu ved vi jo at det godt kan lade sig gøre, så vil lige prøve det først.
Man skal vist heller ikke have helt så mange hormoner.

Så i de sidste måneders tid har vi taget vitaminer og nogle dråber, + selvfølgelig, akupunktur igen. Håber at det kan lykkes uden at vi skal igennem alt det der igen.

Og man kan godt føle sig en smule utaknemmelig, for vi HAR jo fået en skøn dregng, men vi vil bare så gerne give ham en søskende

Anmeld

23. august 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

Det er jeg virkelig virkelig ked af at læse

Vi holder pause herinde en kort stund - så har ikke fulgt alt for meget med i den sidste tid - men har tænkt på hvordan det mon gik for dig/jer.

Det var bare slet ikke det, vi havde regnet med Er stadig lidt rystet over det dårlige resultat Det er mærkelig, at det den ene gang går så godt og gangen efter så dårligt

Jeg kan godt forstå, at du har haft brug for en pause.. Hvornår starter i op igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.