Han skriger hysterisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

morethanperfect

Dia skriver:

I de første to måneder, hvor han græd meget var vi både til fys og zoneterapi. Jeg ved ikke, om vi også burde få en kiropraktor til at se på ham også.... Jeg tror ikke, det er overstimulering, da det også kommer om morgenen og på dage, hvor vi ingenting har lavet. Jeg har fx lige haft en tur med ham, hvor han er faldet udmattet om i mine arme. Den første halve time efter vi vågnede var der ingenting, så vrøvlede han i en times tid, men kunne distraheres med lidt leg. Og så kom der ellers et hysterisk anfald, der varede i en halv time, før han udmattet måtte give op. Min læge mærkede bare på hans tolvfingertarm og sagde, der er ingenting, det er kolik!!! Jeg ved snart ikke, hvad vi skal gøre. Jeg er helt udmattet, og det er så synd for ham...Jeg har lige siden han blev født haft store problemer med at få ham til at sove selv i løbet af dagen, han sover max en halv time og bliver vrøvlet, så ofte får han lov til at sove hos mig, hvor han kan sove i flere timer!! Om natten er det ikke et problem

Jeg ved desværre ikke hvad det kan være , men det lyder som min søn .. Var til læge med ham da han var lille, fik af vide det var 3 mdr. kolik .. Da han blev ældre blev det ved og ved og ved .. Vidste ikke hvad jeg skulle stille op
Så gik jeg igen til læge med ham der sagde han intet fejlede og han sikkert bare havde en dårlig dag !! (ARRRRRRRR)

Han fortsatte sit skrigeri og hysteriske anfald , og er så kommet frem til han er sensetiv .. Meget ..

Det kan tit komme ud af det blå og man kan intet stille op ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

Dia

åh, hvordan går det med din søn i dag... Det er så synd og hårdt.... ville din søn heller ikke sove selv

Anmeld

22. august 2011

Dia

jeg håber, det er et tigersping, for så må det da snart gå over...

Anmeld

22. august 2011

Janni.

Mor010711 skriver:

Ved du om de her Tigerspring kan komme (meget) før? Min pige er kun seks uger og det lyder meget som hende når jeg læser det link du har smidt opOg ved du hvor lang tid det tager, sådan et spring?

Der er et tigerspring ved 5 ugers alderen:

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring?page=2

Og igen ved 8 ugers alderen:

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring?page=3

De første fantastiske spring kan vare fra et par dage og op til en uges tid efter hvad jeg har læst på nettet. Det er ikke meget, vi har mærket til de spring som Silas har haft indtil nu. Det er jo meget forskelligt fra barn til barn. 

Anmeld

22. august 2011

<3

Puslingen skriver:

Har i overvejet at det kan være overstimulering?
Min søm agerede meget som du beskriver når han var overstimuleret(vi havd lavetsket for meget)

Vil også sige overstimulering. Hos de helt små kan det komme fra det ene sekund til det andet

Anmeld

23. august 2011

Dia

Jeg havde besøg af Sp i går, hvor han også fik en kæmpe skrigetur. Hun var overbevist om, at det er et udviklingstrin. Han reagerer bare meget voldsomt. Er der nogen, der ved, hvor længe sådan noget kan vare... Vi kører på 7. døgn nu...

Anmeld

23. august 2011

th

Mor010711 skriver:

Ved du om de her Tigerspring kan komme (meget) før? Min pige er kun seks uger og det lyder meget som hende når jeg læser det link du har smidt opOg ved du hvor lang tid det tager, sådan et spring?

det kan også komme efter 5 uger... der er flere faser de skal igennem.

Anmeld

23. august 2011

Kamulla

Får han flaske???

Min søn skreg flere gange om dagen i mange timer.. INTET hjalp.. 

fik et tip om at han kunne være noget laktose intollerant og derfor fik ondt i maven af alm mme osv.. så gik på apoteket og fik noget der hedder Nutramigen.. efter at have været på det i nogle dage fik jeg et HELT andet barn.. han sov hele tiden.. han var glad og græd aldrig... 

Min læge mente ikke det var det han fejlede, så ville ikke give en grøn recept (da det er dyrt MME uden den recept).. han ville have jeg igen skulle prøve med alm mme.. og puha hvor jeg HADER ham for at få mig til det.. han skreg LIGE efter flasken var tømt i FLERE timer... årh det gjorde så ondt... 

Så efter at have banket i bordet hos lægen dagen efter fik jeg den recept... Noah er den dag idag stadig laktose intollerent.. men viser det ved at være konstant syg (MØB, Halsbetændelse eller lungebetændelse) hvis han får for meget alm mælk.. osv

det er ikke nemt

Anmeld

23. august 2011

morethanperfect

Dia skriver:

åh, hvordan går det med din søn i dag... Det er så synd og hårdt.... ville din søn heller ikke sove selv

Han skriger ikke så meget mere .. Kun hvis der er noget galt selvf.

Og nej, han vil ikke sove selv .. Vi havde en meget kort periode hvor han gerne ville, men den blev hurtig vendt ..

Han blir vugget i søvn nu og det tager som regen 10 min.. Ca.

Men bare rolig, det er håb forude !

Anmeld

23. august 2011

Mor010711

Janni. skriver:

Der er et tigerspring ved 5 ugers alderen:

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring?page=2

Og igen ved 8 ugers alderen:

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring?page=3

De første fantastiske spring kan vare fra et par dage og op til en uges tid efter hvad jeg har læst på nettet. Det er ikke meget, vi har mærket til de spring som Silas har haft indtil nu. Det er jo meget forskelligt fra barn til barn. 

Var godt inde og læse om det efter jeg havde skrevet og spurgt. Nogle gange burde man tænke lidt selv 

Men tak for dine links, de gjorde mig klogere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.