Han skriger hysterisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.017 visninger
24 svar
0 synes godt om
21. august 2011

Dia

Hej, håber nogen kan hjælpe

Min lille dreng på 14 uger er inden for den sidste uge begyndt at skrige hysterisk flere gange om dagen. De første par dage er vi overbeviste om, at han havde ondt i maven, men det virker ikke sådan længere. Han bliver helt stiv i kroppen og skiger så højt han overhovedet kan for efter nogen tid at falde i søvn af udmattelse. Han vil ikke spise eller noget som helst. Er der nogen, der ved, hvad det kan skyldes? Han har grædt meget de første to måneder af sit liv, men inden for den sidste måned var han ellers begyndt at blive så nem....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

Mor010711

Må lige følge med her. Min på seks uger har gjort det samme de sidste fire dage. Håber det går over, det gør ondt i hjertet at se dem så ulykkelige

Anmeld

21. august 2011

Janni.

Kan det være tigerspring? Det var min første indskydelse. 

Prøv læs om 12 ugers springet her:

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring?page=4

Anmeld

22. august 2011

foto på lærred

Jeg tænker: Måske noget mavekneb. Her plejer det at være at hun er sådan en dag eller to og så laver hun så på dag 3 en masse i bleen og så er det som om hun slapper meget mere af.

Med min første datter var det ørene. Så fortsætter det ville jeg gå til lægen og få dem tjekket.

Håber baby snart får det bedre.

Anmeld

22. august 2011

2721

Har i overvejet at det kan være overstimulering?
Min søm agerede meget som du beskriver når han var overstimuleret(vi havd lavetsket for meget)

Anmeld

22. august 2011

Twinklee

Hvis det ikke er ørerne, så ville jeg måske overveje at få tjekket ham ved en fysioterapeut. Der kan godt sidde noget i klemme et sted. De bliver immervæk hevet en del i ved fødslen. Har hørt om andre, hvor der sad en nerve eller noget i klemme, og der kunne en fysioterapeut løsne det.

Anmeld

22. august 2011

Silja&Noam

Prøv en kiropraktor. De kan udrette mirakler og det ku lyde som om der sidder noget i klemme. Kender flere der har prøvet det der.

Anmeld

22. august 2011

Angelspot

SiljasMoar skriver:

Prøv en kiropraktor. De kan udrette mirakler og det ku lyde som om der sidder noget i klemme. Kender flere der har prøvet det der.

Hep, her hjalp det, kan kun anbefale af få de små pus checket for skævheder, det hjælper også på hovedstillingen når de skal ligge meget på maven

Jeg tænker også om din dreng bliver puttet om dagen og får mulighed for at sove sine lure?

Min søn var nemlig også rigtig ked af det en overgang, men vi fandt ud af at det var fordi vi ikke fik puttet ham, så han kunne glide over i søvnen. Det fik vi lige lidt hjælp og gode råd til, så nu er han altid en veludhvilet og meget glad dreng Det er ikke altid nok at gå med dem eller amme dem i søvn. Nogle (etc min søn) har et stort behov for at blive puttet for at kunne falde i søvn.

Mit mantra er herefter: Søvn avler søvn!

Anmeld

22. august 2011

Mor010711

Janni. skriver:

Kan det være tigerspring? Det var min første indskydelse. 

Prøv læs om 12 ugers springet her:

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring?page=4

Ved du om de her Tigerspring kan komme (meget) før? Min pige er kun seks uger og det lyder meget som hende når jeg læser det link du har smidt opOg ved du hvor lang tid det tager, sådan et spring?

Anmeld

22. august 2011

Dia

I de første to måneder, hvor han græd meget var vi både til fys og zoneterapi. Jeg ved ikke, om vi også burde få en kiropraktor til at se på ham også.... Jeg tror ikke, det er overstimulering, da det også kommer om morgenen og på dage, hvor vi ingenting har lavet. Jeg har fx lige haft en tur med ham, hvor han er faldet udmattet om i mine arme. Den første halve time efter vi vågnede var der ingenting, så vrøvlede han i en times tid, men kunne distraheres med lidt leg. Og så kom der ellers et hysterisk anfald, der varede i en halv time, før han udmattet måtte give op. Min læge mærkede bare på hans tolvfingertarm og sagde, der er ingenting, det er kolik!!! Jeg ved snart ikke, hvad vi skal gøre. Jeg er helt udmattet, og det er så synd for ham...Jeg har lige siden han blev født haft store problemer med at få ham til at sove selv i løbet af dagen, han sover max en halv time og bliver vrøvlet, så ofte får han lov til at sove hos mig, hvor han kan sove i flere timer!! Om natten er det ikke et problem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.