I de første to måneder, hvor han græd meget var vi både til fys og zoneterapi. Jeg ved ikke, om vi også burde få en kiropraktor til at se på ham også.... Jeg tror ikke, det er overstimulering, da det også kommer om morgenen og på dage, hvor vi ingenting har lavet. Jeg har fx lige haft en tur med ham, hvor han er faldet udmattet om i mine arme. Den første halve time efter vi vågnede var der ingenting, så vrøvlede han i en times tid, men kunne distraheres med lidt leg. Og så kom der ellers et hysterisk anfald, der varede i en halv time, før han udmattet måtte give op. Min læge mærkede bare på hans tolvfingertarm og sagde, der er ingenting, det er kolik!!! Jeg ved snart ikke, hvad vi skal gøre. Jeg er helt udmattet, og det er så synd for ham...Jeg har lige siden han blev født haft store problemer med at få ham til at sove selv i løbet af dagen, han sover max en halv time og bliver vrøvlet, så ofte får han lov til at sove hos mig, hvor han kan sove i flere timer!! Om natten er det ikke et problem
Anmeld