DUM hvad blev der af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

henh01

Loa skriver:

Desværre ikke nej, ville jeg ellers også gerne vide....
Hende kunne jeg ellers rigtig godt lide at følge, hun var bare så sød og kærlig over for hendes dreng.....

Ja hun virkede rigtig reel. Lidt ganstersprog, haha, men virkede utrolig rar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2013

anni43

samantha1986 skriver:

Min søster var veninde med Lianna.

Lianna har fået endnu en dreng, men en anden mand.

Ja Lianna har fået barn med en anden, men hun aner ikke hvem der er far til det barn, hun drikker så meget og knalder alt hvad hun kan komme i nærheden af.. Hun har gentagne gange efterladt sine børn fordi hun er fuld og vil i byen.. Ham den nye hun var sammen med troede han var far til barnet, men faderskabstesten viste at han ikke var. Nu har hun været utro med hendes kærestes kammerat som også var hendes bedste venindes mand, så nu har hun ødelagt en masse for andre.. Hun tænker slet ik på sine børn!

Anmeld

13. august 2013

Fuglemor

anni43 skriver:

Ja Lianna har fået barn med en anden, men hun aner ikke hvem der er far til det barn, hun drikker så meget og knalder alt hvad hun kan komme i nærheden af.. Hun har gentagne gange efterladt sine børn fordi hun er fuld og vil i byen.. Ham den nye hun var sammen med troede han var far til barnet, men faderskabstesten viste at han ikke var. Nu har hun været utro med hendes kærestes kammerat som også var hendes bedste venindes mand, så nu har hun ødelagt en masse for andre.. Hun tænker slet ik på sine børn!

Et eller andet sted så undre det mig ikke. Har når jeg har set hende haft fornemmelsen af at der var et eller andet ved hende

Anmeld

13. august 2013

Eliza

henh01 skriver:

ja ann-beth hvordan mon hun har det?

Ann-beth har det rigtig godt og har lige fået den smukkeste lille datter. 

Med hendes "nye" kæreste 

Anmeld

13. august 2013

sille000

eElak skriver:

Speaking of... 

Så kan man se en smule om her hvad der sker i den kommende sæson..

http://www.udeoghjemme.dk/Underholdning/De-unge-moedre/2011/08/Hannah-melissa.aspx 

Bl.a. at Hannah (endnu en gang) har kommunen på nakken, fordi de tilsydeladende er blevet smidt ud af deres lejlighed og aflastningsfamilien har opsagt samarbejdet.  

det er nogen gamle anoncer 2011 

Anmeld

13. august 2013

Eliza

sille000 skriver:

det er nogen gamle anoncer 2011 

Det er åbenbart os en gammel tråd fra 2011 

Anmeld

13. august 2013

Studerendemor

anni43 skriver:

Jeg synes at du skal tænke dig en ekstra gang om, inden du spreder ondsindet sladder/ubehagelige rygter - endda på et forum som dette. Hvis du kender hende så godt at du ved, at det du skriver er sandhed, synes jeg hellere, du skal tilbyde hende din hjælp. Hun lyder mest af alt til at have det svært. 

Anmeld

13. august 2013

Wimmie

anni43 skriver:

Dit indlæg er anmeldt...

Udover at det lyder rigtig ondsindet, så kan jeg se at du lige er oprettet som bruger i dag og kun har skrevet dette ene indlæg, så det virker som om det var det eneste formål.
Det er IKKE ok at skrive den slags om andre...

Anmeld

13. august 2013

Benjamins'mor

Louise med de to rødhårede børn har fået en til.

Christina med Lukas er også gravid igen.

Anmeld

14. august 2013

sille000

Eliza skriver:

Det er åbenbart os en gammel tråd fra 2011 

hov havde jeg ikke set sorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.