Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ja ann-beth hvordan mon hun har det?
pussekat skriver: hejsa hende kan du læse om i ude og hjemme fra den uge af er bliv en flot pige/dame og hun er flytte til fyn og få nye kæreste på
hejsa
hende kan du læse om i ude og hjemme fra den uge af er bliv en flot pige/dame og hun er flytte til fyn og få nye kæreste på
4kløver skriver: Hende har jeg også tænkt på.Men også hende der boede hos hendes mormor og flyttede hjem til hendes mor efter hun havde født. Husker ikke navnet men husker hun var bange for elevatoren..
Hende har jeg også tænkt på.Men også hende der boede hos hendes mormor og flyttede hjem til hendes mor efter hun havde født. Husker ikke navnet men husker hun var bange for elevatoren..
hun hedder malene
Krussedulle skriver: Der var også hende Lianna, som boede hos sin mor.. Hun fik vist en dreng som 16-årig?
Der var også hende Lianna, som boede hos sin mor.. Hun fik vist en dreng som 16-årig?
Min søster var veninde med Lianna.
Lianna har fået endnu en dreng, men en anden mand.
Sara85 skriver: Hvad med Christina??Hende der var sammen med Peter (ham der efterfølgende har været sammen med et par af de andre piger fra DUM)De har en dreng der hedder Lucas..,Man hører hele tiden om Peter synes jeg, men hva med Christina??
Hvad med Christina??Hende der var sammen med Peter (ham der efterfølgende har været sammen med et par af de andre piger fra DUM)De har en dreng der hedder Lucas..,Man hører hele tiden om Peter synes jeg, men hva med Christina??
Christina har det også godt og bor sammen med sin nye kæreste og har stadig kun Lukas
Ikke nogen der ved hvordan det står til med Ann-beth?
henh01 skriver: Ikke nogen der ved hvordan det står til med Ann-beth?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128