DUM hvad blev der af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.655 visninger
39 svar
36 synes godt om
20. august 2011

henh01

de gamle medvirkende i de unge mødre?

Hvad blev der af hende Michelle fra Næstved, der blev gift og skilt kort tid efter. Fik en datter med en mand som efterfølgende fik en datter med en anden for så at tage den første tilbage? Hun læste til sygeplejerske mener jeg. Nogen der ved hvad der blev af dem?

Kom gerne med flere : Hvor blev der af........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

4kløver

Hende har jeg også tænkt på.
Men også hende der boede hos hendes mormor og flyttede hjem til hendes mor efter hun havde født. Husker ikke navnet men husker hun var bange for elevatoren..

Anmeld

20. august 2011

motterhea

Jeg har tænkt meget på Sofie og Marlene (var kun med en enkelt sæson, blev smidt ud hjemmefra)

Anmeld

20. august 2011

henh01

4kløver skriver:

Hende har jeg også tænkt på.
Men også hende der boede hos hendes mormor og flyttede hjem til hendes mor efter hun havde født. Husker ikke navnet men husker hun var bange for elevatoren..

var det ikke hende malene?

Anmeld

20. august 2011

Mira0911

henh01 skriver:

Hvad blev der af hende Michelle fra Næstved, der blev gift og skilt kort tid efter. Fik en datter med en mand som efterfølgende fik en datter med en anden for så at tage den første tilbage? Hun læste til sygeplejerske mener jeg. Nogen der ved hvad der blev af dem?

Mener faktisk Michelle meldte sig helt ud af DUM... Er ikke 100% sikker... 

Anmeld

20. august 2011

Sof

Michelle er uddannet sygeplejerske og har det rigtig godt med sin nye kæreste og Victoria er lige startet i 1 klasse 

Sofie som var den anden Simon fik barn med gar det også godt. Hun læser til skolelærer og skønne Elias trives fantastisk

Anmeld

20. august 2011

Sof

Både Sofie og Michelle er helt ude af DUM

Anmeld

20. august 2011

4kløver

henh01 skriver:

var det ikke hende malene?

Jo det tror jeg..

Anmeld

20. august 2011

Krussedulle

henh01 skriver:

Der var også hende Lianna, som boede hos sin mor.. Hun fik vist en dreng som 16-årig?

Anmeld

20. august 2011

frk-stoltze

Krussedulle skriver:

Der var også hende Lianna, som boede hos sin mor.. Hun fik vist en dreng som 16-årig?

Så vidt jeg vedgår det også rigtig godt med Lianna og hendes søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.