Hvad ville I gøre, hvis I stod den samme situation som os??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Mira0911

Sof skriver:

Haps, det er heller ikke så højt hvis først I er i bilen og ellers så put hende i klapvognen i nattøj og med dyne og det hele.

Silje har været meget med rundt i klapvognen da hun havde den alder og mindre. Hun var total natklar og sov dejligt fra det meste, så kom af sted og nyd aftenen

Nemlig, og når det så er på den anden side af søen vi er, så er vi jo heller ikke tæt på hele forsamlingen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Mira0911

heaven skriver:

afsted med jer da... ingen tvivl, hun tager da ingen skade denne ene gang - jeg ville ikke betænke mig et øjeblik!!!!!

AFSTED og hold manden i hånden

Jannie

Ja.. Hun sover alligevel længe sammen med os andre imorgen og skal ikke op og nå noget overhovedet... 

Anmeld

20. august 2011

Sof

Mira0911 skriver:

Nemlig, og når det så er på den anden side af søen vi er, så er vi jo heller ikke tæt på hele forsamlingen..

Jeg ser slet ingen grund til at lade være, slet ikke når hun i forvejen er god til at sove også.

Og som en anden skrev, så er I forældre, men I er så sandelig også kærester og jer selv, så selvfølgelig skal I have den oplevelse med

Anmeld

20. august 2011

Mira0911

Sof skriver:

Jeg ser slet ingen grund til at lade være, slet ikke når hun i forvejen er god til at sove også.

Og som en anden skrev, så er I forældre, men I er så sandelig også kærester og jer selv, så selvfølgelig skal I have den oplevelse med

Lige præcis... 

Anmeld

20. august 2011

SussieThyssen

Mira0911 skriver:

Nu er det jo sådan at der er Silkeborg Ildfest Regatta... Og den sidste aften er idag med fyrværkeri kl. 00.00... 

Vi sidder to forældre og rigtig gerne vil ind og se denne aftens sidste fyrværkeri show kl. 00.00.... 

Problemet er bare, Julie er 2½ år - Bum bum - Hvad gør man lige der? Vi har ikke nogle omkring os til at kan tage hende... Kæresten nævner at vi kan køre ind til en af vej broerne, og så sidde i bilen der allesammen og se det... 

Amen er på bar bund - Og bliver garanteret høvlet ned! 

Kom med Jeres bud på hvad I ville have gjort... Det er jo kun den enkelte aften som er i aften... 

Jeg ville da tage barnet med..mere er der ikke til det..hvis I altså ikke kan få et hold bedsteforældre til at passe trolden for jer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. august 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Jeg ville da tage barnet med..mere er der ikke til det..hvis I altså ikke kan få et hold bedsteforældre til at passe trolden for jer.

Kærligst
Sussie

Det er kun fyrværkeri vi skal ind og se.. Det havde været noget andet, hvis vi skulle ind gå imellem alle de fulde folk, højt musik osv.. 

Så ville vi selvfølgelig have fundet pasning eller være blevet hjemme... 

Anmeld

20. august 2011

Sabina92

ta afsted, jeg tager ned i randers og ser det kl.00.00 elias kommer bare i klapvognen

Anmeld

20. august 2011

Mira0911

Sabina92 skriver:

ta afsted, jeg tager ned i randers og ser det kl.00.00 elias kommer bare i klapvognen

Jeps... Gud har I også fyrværkeri i Randers... Det troede jeg ikke man havde i en festuge.. 

Anmeld

20. august 2011

Sabina92

Mira0911 skriver:

Jeps... Gud har I også fyrværkeri i Randers... Det troede jeg ikke man havde i en festuge.. 

Jo da, jeg har vært inde og se det hvert år så langtid jeg kan huske, så mens han er så lille kan jeg jo godt (: Jeg køre fra Hobro af..

Anmeld

20. august 2011

Mira0911

Sabina92 skriver:

Jo da, jeg har vært inde og se det hvert år så langtid jeg kan huske, så mens han er så lille kan jeg jo godt (: Jeg køre fra Hobro af..

Okey... Det er da et stykke til Randers... Troede du boede i randers... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.