Hvad ville I gøre, hvis I stod den samme situation som os??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2011

Mira0911

FruRafn skriver:

Synes da din kærestes ide er god:-) Hun sover jo sikkert i sin stol bagi bilen, og er hun vågen synes hun sikkert det er en fest med fyrværkeri:-)

Ja for inde i selve centrum er der helt proppet... Så måske vi kan finde en plads ved en af vej broerne til søen hvor det bliver fyret af... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Julie sidder ved sin far nu, vi har ikke nævnt noget for hende endnu... Hvis vi gør det, bliver hun helt vild og vil ud og køre bil NU.... 

Så det er lige med at få det fortalt til hende uden at hun bliver overgearet... 

ja, den er måske straks værre  Men mon ikke i grejer den, i kender hende jo bedst. 

Anmeld

20. august 2011

Mira0911

Janni. skriver:

ja, den er måske straks værre  Men mon ikke i grejer den, i kender hende jo bedst. 

Ja lige præcis... Er ret sikker på vi nok skal finde en måde at fortælle hende det uden at hun bliver overgearet, men den er svær... 

Anmeld

20. august 2011

Kløver

Mira0911 skriver:

Nu er det jo sådan at der er Silkeborg Ildfest Regatta... Og den sidste aften er idag med fyrværkeri kl. 00.00... 

Vi sidder to forældre og rigtig gerne vil ind og se denne aftens sidste fyrværkeri show kl. 00.00.... 

Problemet er bare, Julie er 2½ år - Bum bum - Hvad gør man lige der? Vi har ikke nogle omkring os til at kan tage hende... Kæresten nævner at vi kan køre ind til en af vej broerne, og så sidde i bilen der allesammen og se det... 

Amen er på bar bund - Og bliver garanteret høvlet ned! 

Kom med Jeres bud på hvad I ville have gjort... Det er jo kun den enkelte aften som er i aften... 

Synes da det er en god ide, det med at tage hende med ud i bilen, så kan hun jo falde i søvn der hvis hun e rfor træt, og komme hjem og blive puttet

håber i får en dejlig tur

Anmeld

20. august 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Mira0911 skriver:

Nu er det jo sådan at der er Silkeborg Ildfest Regatta... Og den sidste aften er idag med fyrværkeri kl. 00.00... 

Vi sidder to forældre og rigtig gerne vil ind og se denne aftens sidste fyrværkeri show kl. 00.00.... 

Problemet er bare, Julie er 2½ år - Bum bum - Hvad gør man lige der? Vi har ikke nogle omkring os til at kan tage hende... Kæresten nævner at vi kan køre ind til en af vej broerne, og så sidde i bilen der allesammen og se det... 

Amen er på bar bund - Og bliver garanteret høvlet ned! 

Kom med Jeres bud på hvad I ville have gjort... Det er jo kun den enkelte aften som er i aften... 

Finde klapvognene/ barnevognen frem og tage afsted!

Anmeld

20. august 2011

Tvillingemor80

LLN skriver:

Put hende i barnevognen/klapvognen. Gå en tur i den smukke aften hånd i hånd og se på fyrværkeri.

ENIG .. jeg havde mine piger med ude og se fyrværkeri kl 11 (aften/nat) .. og de var helt vilde med det - de er 1 år-- og som du selv siger det er EN aften

Anmeld

20. august 2011

Mira0911

Maja84 skriver:

Synes da det er en god ide, det med at tage hende med ud i bilen, så kan hun jo falde i søvn der hvis hun e rfor træt, og komme hjem og blive puttet

håber i får en dejlig tur

Ja lige præcis... Vi har valgt ikke at fortælle noget til hende endnu... for så vil hun afsted NU... 

Anmeld

20. august 2011

Mira0911

LouiseVous skriver:

Finde klapvognene/ barnevognen frem og tage afsted!

Anmeld

20. august 2011

henh01

jeg havde også taget bilen hvis jeg absolut ville se det Jeg ville nu vælge at blive hjemme så mine børn kan komme i seng, men hvis det var noget jeg brændte for at se, så havde jeg valgt løsningen med bilen. Jeg var til beach party i sommer hvor der var en mor med sit lille barn i en trækvogn helt op foran scenen kl rigtig mange om aftenen/natten. Det kan jeg slet ikke holde ud at se på.

Anmeld

20. august 2011

Mira0911

henh01 skriver:

jeg havde også taget bilen hvis jeg absolut ville se det Jeg ville nu vælge at blive hjemme så mine børn kan komme i seng, men hvis det var noget jeg brændte for at se, så havde jeg valgt løsningen med bilen. Jeg var til beach party i sommer hvor der var en mor med sit lille barn i en trækvogn helt op foran scenen kl rigtig mange om aftenen/natten. Det kan jeg slet ikke holde ud at se på.

Vi plejer nemlig at se fyrværkeriet den sidste aften - Regatta er kun hver. 4 år i Silkeborg... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.